Po raz pierwszy japoński Super GT pojawił się w Tajlandii, na torze Chang International Circuit, Lexus ostatecznie wygrał swój pojedynek z Nissanem przez nokaut. Długo walczący o zwycięstwo zespół nr 46 Mola GT-R prowadzony przez Masatakę Yanagidę i Satoshi Motoyamę, który zdobył pole position, został ostatecznie zmuszony do wycofania się z wyścigu z powodu problemu mechanicznego. Od tego momentu bulwar był otwarty dla Lexusa RC F zespołu Petronas Tom’s Jamesa Rossitera i Kazuki Nakajima, który zwyciężył przed dwoma Nissanami, numerem 24 Kondo Racing Michaela Krumma i Daiki Sasaki oraz numerem 12 Team Impul, prowadzonym przez João Paulo de Oliveirę i Hironobu Yasudę. Dzięki temu sukcesowi Rossiter korzysta z okazji i przejmuje kontrolę nad mistrzostwami, mając trzy punkty przewagi nad duetem Andrea Caldarelli – Daisuke Ito (Team KeePer Tom's), który zajmuje dziś 4. miejsce. Walka o tytuł będzie zacięta, gdyż czołową piątkę dzieli zaledwie osiem punktów. Warto dodać, że Frédéric Makowiecki i Naoki Yamamoto (Weider Modulo Dome Racing) zajęli 5. miejsce w wyścigu i byli pierwszą Hondą.
W GT300 zwycięstwo odniósł Lucas Ordóñez, związany z Kazukim Hoshino w Nissanie GT-R z zespołu NDDP.
Relację z tajskiej rundy japońskiego Super GT znajdziesz w numerze 1981 AUTOhebdo, dostępną od jutrzejszego wieczoru w wersji cyfrowej i od przyszłej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)