Triumf Real Racing i Hondy na Autopolis

Prawie półtora roku po swoim ostatnim zwycięstwie Real Racing powrócił do sukcesu dzięki duetowi Nobuharu Matsushita-Koudai Tsukakoshi.

opublikowany 02/10/2022 à 10:30

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Triumf Real Racing i Hondy na Autopolis

Nobuharu Matsushita i Koudai Tsukakoshi dali zwycięstwo Real Racing na torze Autopolis. ©Prawdziwe wyścigi

Chwila, do której nie byli przyzwyczajeni od dłuższego czasu. Wciąż bez najmniejszego zwycięstwa od początku sezonu w Okamamie w kwietniu ubiegłego roku, Real Racing pokonał indyjski znak w tę niedzielę w pobliżu Autopolis, miejsca przedostatniej rundy kampanii.

Jednak Nobuharu Matsushita i Koudai Tsukakoshi nie byli wielkimi faworytami w swojej Hondzie NSX-GT nr 17. Trzeba powiedzieć, że począwszy od 4e Zamiast tego zadanie nie wyglądało na łatwe dla ludzi z Real Racing. A jednak niebezpieczeństwa związane z rasą działały na ich korzyść.

Après le statu quo des 17 premiers tours en tête avec Daiki Sasaki (Kondo Racing) aux commandes devant Tadasuke Makino (Team Kunimitsu), Yuji Kunimito (Bandoh) et donc Nobuharu Matsushita, la course a connu ses premiers retournements de situation à cet instant. Alors que la Toyota du Team Mach s’embourbait dans les graviers, Nobuharu Matsushita en profitait pour griller la politesse à Yuji Kunimoto.

Real Racing, ponad rok później

Pierwsze pit stopy odbyły się około 22e rundę tankowania Tadasuke Makino, który ustąpił miejsca Naokiemu Yamamoto, po czym Nobuharu Matsushita zrobił to samo z Koudaiem Tsukakoshim na kolejnym okrążeniu. Opłacalna strategia, która pozwoliła drużynie Real Racing wyjechać przed setną Hondą NSX-GT zespołu Kunimitsu w oczekiwaniu na pit stop lidera Daiki Sasaki.

Strategia przyszłych zwycięzców w końcu przyniosła owoce dwukrotnie, gdy Kohei Hirate, kolega z drużyny Daiki Sasaki, zajął 3 miejscee i zapłacił wysoką cenę za dłuższy przejazd składający się z 5 okrążeń. Zbyt szybko, aby dać się złapać, Koudai Tsukakoshi samotnie przekroczył linię mety przed Naoki Yamamoto, który oparł się powrotowi Kohei Hirate’a, zdobywając w ten sposób 2e miejsce z nieco mniej niż 3 dziesiątymi.

Ponieważ zbliża się ostatnia runda roku w Motegi (6 listopada), pięć załóg może nadal zdobyć tytuł mistrza. Katsumasa Chiyo i Mitsunori Takaboshi (NDDP Racing) pozostają na szczycie mistrzostw z 58 punktami. Kazuki Hiramine i Bertrand Baguette (Team Impul) tracą 2 długości, a za nimi plasują się Nobuharu Matsushita i Koudai Tsukakoshi z 54 jednostkami. Nieco dalej Naoki Yamamoto i Tadasuke Makino mają 41 punktów, a Sacha Fenestraz i Ritomo Miyata (TOM'S) mają 38. Jednak te dwa ostatnie duety będą potrzebowały małego cudu, aby mieć nadzieję na tytuł w ciągu miesiąca.

Rankingi wkrótce…

CZYTAJ TAKŻE > Sacha Fenestraz: „Nie poddamy się do ostatniego wyścigu”

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz