Walkę Team WRT z Markiem VDS Racing wygrał półoficjalny zespół Audi, choć zespół Leinders-Palttala-Martin z pewnością będzie miał wrażenie, że podcięto mu skrzydła. Ta walka o Mistrzostwo Kierowców i Zespołów będzie rozgrywana za kulisami McLaren MP4-12C Frédérica Makowieckiego, Stefa Dusseldorpa i Alvaro Parente, którzy dominowali zarówno w kwalifikacjach, jak i w wyścigu. Zespół Philippe’a Dumasa błyszczał już wraz z Holendrem i Francuzem na hiszpańskim torze, wygrywając w tym sezonie w świecie FIA GT1.
Samochód bezpieczeństwa poprzedził czerwoną flagę, oznaczającą koniec ulgi dla zespołu WRT, który zoptymalizował swoje szanse na koronację, wsiadając do trzeciego Audi prowadzonego przez Franka Stipplera, Olivera Jarvisa i Filipe Albuquerque. Samochód nr 6 w końcu stanął na ostatnim stopniu podium, podczas gdy siostrzany samochód nr 1 Stéphane’a Ortelliego, Christophera Haase’a i Christophera Miesa uplasował się na drugim miejscu, co pozwoliło załodze pokonać w mistrzostwach swoich przeciwników Basa Leindersa, Markusa Palttalę i Maxime’a. Martin wystartował w Marc VDS Racing BMW Z4, któremu nie udało się zająć czwartej pozycji. W zespole Marca van der Stratena panuje rozgoryczenie, któremu udało się zająć miejsca startowe z 15. pozycji po karze wynoszącej dziesięć miejsc na starcie i miał nadzieję wznowić R8 LMS ultra, korzystając z bardziej wydajnego BMW w deszczu.
ART GP pozwala innemu McLarenowi zwyciężyć w Pro-Am z numerem 12 w składzie Grégoire Demoustier i Duncan Tappy. Jednak tytuł po raz kolejny wędruje do Louisa Machielsa i Nieka Hommersona po zapewnieniu szóstego miejsca w tej kategorii za kierownicą Ferrari 458 Italia nr 52 z AF Corse.
Poznaj raport Blancpain Wytrzymałość Seriale w Nawarze w kolejnym numerze AUTOhebdo, od wtorku w wersji cyfrowej na iPada, PC i Mac, a od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)