Denny Hamlin przejmuje stery

Kierowca Joe Gibbs Racing wygrał wyścig AAA Texas 500 i skorzystał z okazji, aby odzyskać prowadzenie w wyścigu Chase, zajmując dziewiąte miejsce od czterokrotnego mistrza Sprint Cup Jimmiego Johnsona (Hendrick Motorsports).

opublikowany 08/11/2010 à 12:12

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Denny Hamlin przejmuje stery

Wyścig AAA Texas 500 od początku do końca zaskakiwał. Ponieważ w sezonie pozostały trzy wyścigi, napięcie znacznie wzrasta, o czym świadczy sprzeczka pomiędzy Jeffem Gordonem (Hendrick Motorsports) a Jeffem Burtonem (Richard Childress Racing), która miała miejsce na 192 okrążeniu po kolizji (pod żółtą flagą). dwóch weteranów, którzy nie walczą o tytuł.

Denny Hamlinowi udało się jednak zachować spokój i odniósł ósme zwycięstwo w sezonie (16. w karierze), mimo że część wyścigu spędził w środku peletonu. Pilot z Toyota Numer 11 wykorzystał problemy ze skrzynią biegów Grega Biffle'a (Roush Fenway Racing), który po prowadzeniu 224 okrążeń na torze w Teksasie nie był już w stanie utrzymać przewagi na wznowieniach.

Tym samym kierowca Joe Gibbs Racing zwyciężył przed Fordem Matta Kensetha (Roush Fenway Racing) i Chevroletem Marka Martina (Hendrick Motorsports), który dobrze doszedł do siebie po kilku karach. Kierowca Chevroleta nr 5 faktycznie otrzymał dwa okrążenia karne za wyraźne okazanie swojego niezadowolenia z sędziów Nascar. Tym samym zajął trzecie miejsce przed Joeyem Logano (Joe Gibbs Racing), autorem solidnego wyścigu, Gregiem Biffle, który z pewnością zasługiwał na coś lepszego i Kevinem Harvickiem (Richard Childress Racing), który pozostaje w wyścigu o tytuł.

Jednak kierowca Forda nr 16 nie był jedyną osobą, która napotkała ten problem, ponieważ cierpiał na niego również Jimmie Johnson. Kierowca Chevroleta nr 48 miał trudny wyścig. Jego pierwsze postoje nie poszły dobrze, więc szef jego załogi Chad Knaus nie zawahał się zastąpić zespołu mechaników tym, który opiekował się samochodem Jeffa Gordona. Zespół nr 48 musiał po prostu odłożyć sprzęt nr 24?

Ostatecznie AAA Texas 500 był wyścigiem pełnym zwrotów akcji. Ponieważ do końca pozostały tylko dwa wyścigi, w Phoenix (14 listopada) i Homestead w Mami (21 listopada), mistrzostwa są bardziej niepewne niż kiedykolwiek. Trzej pretendenci do tytułu dzieli w tabeli zaledwie 59 punktów.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz