Czasem trzeba dokonać wyboru pomiędzy Grand Touring a Pucharem Świata Samochodów Turystycznych (WTCR). Augusto Farfus, pierwotnie zapowiedziany w obu dyscyplinach na występ w Makau (listopad), był zmuszony faworyzować jedno z dwóch wydarzeń. Będzie to GT z BMW.
Hyundai devait pallier à cette absence au sein de l’équipe BRC Hyundai N Lukoil Racing Team. Décision fut prise de piocher dans le vivier du program dedykowany młodym klientom kierowców wyczynowych powołanie Luca Engstler.
19-latek, syn byłego kierowcy WTCC Franza Engstlera, powróci na światowy poziom po drugiej karcie na Słowacji w tym sezonie. „To ogromna szansa, rozpocząłem już program szkoleniowy, wyjaśnia piąty etap TCR Europe (przed finałem na Monzy).
Będzie to dla mnie nowy tor i spodziewam się bardzo fizycznego weekendu z trzema wyścigami na technicznym torze ulicznym. W mistrzostwach tak konkurencyjnych jak WTCR trzeba przyjechać w pełni przygotowany, a ja wykorzystuję na to każdą minutę. »
Augusto Farfus nie krył swojej frustracji na myśl, że nie zastanie bójek turystycznych na ulicach Makau. „Szczerze mówiąc, jest to bolesne, ponieważ jest to tor, na którym osiągam bardzo dobre występy. Niestety, w przeciwieństwie do 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring, gdzie miałem pozwolenie na ściganie się w GT i WTCR w ten sam weekend”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)