Nie robiąc żadnego hałasu, Electric TCR (ETCR) gromadzi głosy osób zaangażowanych w globalną turystykę. Mistrzostwa ufundowane przez Marcello Lottiego (twórcę koncepcji TCR), które już liczą się jako oficjalnie zaangażowani producenci Cupra i Hyundai, z przyjemnością wita trzecią markę: Alfa Romeo.
Należy pamiętać, że włoski producent nie jest bezpośrednio zaangażowany w ten projekt. Mała prywatna konstrukcja Romeo Ferraris (również z siedzibą w Mediolanie), autor Alfy Romeo Giulietta TCR w 2015 r. i ewolucji Veloce w 2019 r., przewodzi tej inicjatywie.
C’est la berline cossue Giulia qui a été choisie pour s’adapter à l’électrique. Comme pour la Cupra e-Racer et la Hyundai Veloster, mechanika (akumulatory, silnik) będzie powszechna. Moc maksymalna osiągnie równowartość 600 koni mechanicznych.
Wreszcie inżynierowie społeczeństwa transalpine System wyścigowy Hexathron (widziany w 24 godziny Le Mans z Ebi Motors, w BTCC i WTCC z Ładą) będą potrzebne w ramach tego projektu.
Michela Cerruti, dyrektor operacyjny w Romeo Ferraris, zdaje sobie sprawę, że minie długa droga, zanim zobaczymy Giulię na torze. „ Wiele rzeczy wymaga naszkicowania i jest to całkowicie normalne, gdy zaczynasz od zera.
Wierzymy, że napęd elektryczny to oczywisty wybór na przyszłość, nie tylko na rynku motoryzacyjnym, ale także na rynku wyścigowym. Nasi inżynierowie już pracują, przygodę rozpoczęliśmy później niż pozostali liczący się producenci, dysponując większymi zasobami od nas. Zrobimy jednak wszystko, aby utrzymać naszą reputację. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)