Prace rozwojowe nad Ferrari 296 GT3. Po Mugello wraz z Davide Rigoni i Miguelem Moliną w sierpniu zeszłego roku mocowanie Maranello, które zastąpi 488 GT3 Evo, otrzymało prawo do nowej fazy testów, tym razem w pobliżu toru Portimão. dobrze przystosowane » dla dowolnej serii badań « dynamiczny » dzięki długiej prostej i technicznym łukom.
Podobnie jak w Mugello, Davide Rigon i Miguel Molina ponownie zasiedli za kierownicą Ferrari 296 GT3, ale tym razem dołączyło do nich dwóch innych kierowców fabrycznych, Alessandro Pier Guidi i Daniel Serra. W Algarve zmienna pogoda pozwoliła budowniczemu pracować w różnych warunkach, od suchych po mokre, gromadząc cenne dane na potrzeby końcowej części inwestycji.
« Zakończyliśmy trzy dni pozytywnych testów, podczas których wykonaliśmy zaplanowane działania, zbierając wiele danych, które będziemy mogli teraz przeanalizować, aby zoptymalizować trasę zgodnie z określonym przez nas programem i kierunkiem, " powiedział Daniel Serra.
#Ferrari296GT3 testy kończą się o godz @AIPortimao.#FerrariCompetizioniGT #FerrariWyścigi
Czytaj więcej 👇 https://t.co/AdwJIREP3g
— Wyścigi Ferrari (@FerrariRaces) 23 września 2022 r.
Zespoły z Maranello mają teraz 4 miesiące na sfinalizowanie prac nad Ferrari 296 GT3. Pierwszy występ w zawodach zaplanowano na 24-godzinny wyścig Daytona 2023 (26–29 stycznia).
CZYTAJ TAKŻE > Colton Herta w 24-godzinnym wyścigu Daytona z BMW
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)