François Wales: „Zoptymalizowaliśmy nasze wydatki i budżety”

Dyrektor Peugeot Sport François Wales powrócił do decyzji producenta o odwołaniu sezonu 308 Racing Cup.

opublikowany 17/05/2020 à 16:32

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

François Wales: „Zoptymalizowaliśmy nasze wydatki i budżety”

Dlaczego tak wcześnie zdecydowałeś się odwołać 308 Racing Cup?

Ponosimy bardzo ważną odpowiedzialność za zdrowie wszystkich osób zaangażowanych w naszą działalność. Również ekonomicznie nasza odpowiedzialność jest duża, zarówno za nas samych, jak i za podmioty, z którymi współpracujemy. Nie możemy oszukać ludzi krótkoterminowymi perspektywami, dlatego woleliśmy zaoferować coś uporządkowanego, ostrożnego, aby zainteresowani mogli się zająć swoją pozycję. Dziś uważamy, że możliwe będzie spokojne wznowienie zajęć, w kontrolowanej sytuacji zdrowotnej, z początkiem roku szkolnego (wrzesień, przyp. red.). Jeśli chodzi o aspekt ochronny naszej działalności – a tym samym ludzi z nami pracujących – doświadczyliśmy drastycznych cięć w naszych budżetach.

Czy celem konkurencji klientów jest zarabianie pieniędzy?

Konkurencja klientów musi faktycznie być dochodowym biznesem. Ogólnie rzecz biorąc jest tak, że nie możemy się później ukrywać, że niektóre dyscypliny są mniej opłacalne lub wręcz nieopłacalne. Dysponujemy znaczącym budżetem na formuły promocyjne. W obecnej sytuacji zoptymalizowaliśmy nasze wydatki i budżety, aby połączyć te dwa działania w tym samym kalendarzu i nie powielać naszych wydatków.

Jak będziesz postępować?

Zdecydowaliśmy się na prowadzenie kalendarza spotkań Peugeot sport z czterech wydarzeń (Dijon, Val de Vienne, Nogaro i Magny-Cours. Przyp. red.) z jednym wydarzeniemWytrzymałość którego czas trwania prawdopodobnie będzie modulowany, gdyż 24-godzinny wyścig wiąże się ze znacznymi kosztami. W tym kalendarzu uwzględnimy Puchar 308 Racing Cup. Tak będzie w przypadku Dijon i Nogaro i prawdopodobnie podczas innych spotkań. Zaoferujemy bardzo atrakcyjne warunki. W tym mikrosezonie chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się niższymi stawkami sportowymi niż w przypadku pełnej kampanii. I utrzymuj pasję i połączenie między nami.

Czy pomysł to powrót do klasycznego wzoru z 2021 roku?

W tej chwili jest to odniesienie, tak.

Z większą platformą?

W planach mieliśmy około piętnastu pojazdów, co odpowiada naszej średniej z kilku lat. Zobaczymy, jak nasza propozycja zostanie przyjęta, ale mam nadzieję utrzymać tę liczbę w wyścigach pod koniec roku. Jeśli chodzi o rok 2021, planowanie jest skomplikowane, ale to, co się dzieje, nie pozostanie bez konsekwencji.

A co z Twoim wielkim wyzwaniem na rok 2020: 208 Rally 4?

Udaje nam się utrzymać niewielką działalność montażową i już w maju powinniśmy być w stanie dostarczyć pierwsze samochody. Mamy około stu stałych zamówień i to wspaniała wiadomość ostatnich tygodni.

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz