Niestety, za samochodem bezpieczeństwa turystyka światowa zakończyła 17 lat rywalizacji. Ten ostatni wyścig w historii WTCR był znacznie bardziej burzliwy niż pierwszy, który wygrał Francuz Nathanaël Berthon, który wciąż mógł ubiegać się o honorowy tytuł wicemistrza za koronowanym wczoraj Hiszpanem Mikelem Azconą.
Clermontois próbowali wszystkiego, ale trafili na szczególnie mocnego Roba Huffa. W końcu obaj mężczyźni dotknęli się, a Berthon uszkodził zawieszenie swojego Audi R3 LMS na drzwiach Cupry swojego brytyjskiego rywala.
Ukarany za brak paliwa w baku po kwalifikacjach, Nestor Girolami ostatecznie zajął drugie miejsce za Azconą, awansując na 8. miejsce. Argentyńczyk notuje swój najlepszy wynik w swojej karierze WTCR. Wściekły po bójce z Huffem Berthon nadal stanął na ostatnim podium mistrzostw.
https://twitter.com/FIA_WTCR/status/1596958620788215808
Les premiers tours de la C2 avaient été agités. Franco Girolami (Audi) vint en effet percuter la Honda Civic du leader de la course Atilla Tassi, embarquant au passage l’infortuné Nicky Catsburg (Hyundai Motorsport). Profitant de ces incidents de course, le champion Azcona se faufila jusqu’à la troisième marche du podium derrière l’un des invités de cette fin de saison, le Géorgien Viktor Davidovski (Audi), et le vainqueur Gilles Magnus.
Kolejne przygody w turystyce globalnej rozpoczną się w przyszłym roku od TCR World Tour.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)