GT World Challenge Europe ma swoją letnią kwaterę we Włoszech i czuje się tam dobrze. Po Imoli dwa tygodnie temu padok dociera do Misano, zaledwie sto kilometrów dalej.
Zmienia się jednak format. Po raz pierwszy w ten sam weekend odbędą się trzy wyścigi sprinterskie, które mają zrekompensować przejście z pięciu do czterech spotkań.
23 samochody pokonują 4,226 kilometrów toru w Misano. Kontyngent znacznie mniejszy niż w wytrzymałości. O zwycięstwo w klasyfikacji generalnej będzie zabiegać dziesięć załóg składających się z dwóch kierowców, przy nadreprezentacji Audi.
Zespół WRT, zwycięzca wyścigu Imola, również odniósł swój jedyny sukces w 2019 roku w Misano, dzięki Driesowi Vanthoorowi i Charlesowi Weertsowi. Nierozłączny duet odniósł właśnie wielki sukces w ADAC GT Masters i ponownie stanie w kolejce w Misano z numerem 32. Siostrzany samochód nr 31 zostanie powierzony Ryuichiro Tomita i Kelvinowi van der Linde, którzy zaimponowali firmie Imola.
Poleman dwa tygodnie temu Attempto zgłosiło także dwa Audi w rękach Frederica Vervischa i Nicolasa Schölla z numerem 66 oraz Mattii Drudiego i Tommaso Mosca z numerem 55.
Wreszcie pojawi się tam Saintéloc Racing z najwyższej klasy załogą, którą tworzą Christopher Haase i Markus Winkelhock.
Mercedes reprezentować będą aktualni mistrzowie drużyn AKKA ASP. Francuski zespół będzie mógł liczyć na Raffaele Marciello, który w dziesięciu wyścigach pięciokrotnie stawał na podium. Będzie wspierał srebrnego pilota Timura Bogusławskiego.
Liderzy mistrzostw ADAC GT Masters z Toksport WRT, Maro Engel i Luca Stolz pojadą w ten weekend dla nowego uczestnika Haupt Racing Mercedesem-AMG GT3 Evo nr 4.
Lamborghini, które w zeszłym roku zdobyło trzy tytuły kierowców, będzie reprezentowane przez Emil Frey Racing, najlepszy zespół marki na torze Imola. Zespół zaufa Albertowi Costa i Giacomo Altoè w numerze 163 oraz duetowi Mikäel Grenier i Norbert Siedler w numerze 14.
Wreszcie Bentley po raz pierwszy od 2017 r. pojawia się w serii sprintów dzięki CMR, które wystawi załogę w 100% francuską złożoną z Julesa Gounona i nowicjusza Nelsona Panciatici.
A noter l’absence inhabituelle en Pro de Porsche et celle sans surprise de Ferrari.
Ukończy go osiem srebrnych i pięć załóg Pro-Am lista wpisów.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)