Jules Gounon nie przegapił powrotu do AKKA-ASP

Jules Gounon i jego koledzy z drużyny Dani Juncadella i Raffaele Marciello wysłali już sygnał do rywalizacji w GT World Challenge Europe Endurance Cup na torze Monza. Francuz szybko odnalazł instrukcję dotyczącą wersji Evo Mercedesa-AMG GT3.

opublikowany 21/04/2021 à 10:21

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Jules Gounon nie przegapił powrotu do AKKA-ASP

Czekaliśmy na niego na froncie, Mercedes-AMG GT3 Evo nr 88 nie zawiódł na otwarciu GT World Challenge Europa Wytrzymałość Kubek w ostatni weekend na Monzie.

Ze swoim w 100% oficjalnym trio złożonym z Jules Gounon, Dani Juncadella i Raffaele Marciello na Monzie, najlepszym samochodzie zespołu AKKA-ASP zrobił wrażenie w obliczu wyzwania, jakie stanowiły niedzielne warunki na torze.

Z kwalifikacji zawodnik z numerem 88 wspiął się do pierwszego rzędu, pokonując w sumie trzykrotnie porażkę o 7 tysięcznych w stosunku do Lamborghini Huracan GT3 Evo nr 63 – FFF Racing, Jules Gounon również ustanawiał nowy rekord toru w 1 '46″442 .

En course, l’écurie de Jérôme Policand a su se défaire des pièges offerts par l’arrivée de la pluie, évitant tant les sorties de piste que les crevaisons. Si « Lello » Marciello a pu se hisser en tête après les soucis de la Lamborghini de pointe, c’est la Porsche 911 GT3 R n°54 – Dinamic Motorsport qui avait émergé aux avant-postes après la deuxième salve d’arrêts sous Full Course Yellow.

W momencie rozpoczęcia ostatniego przejazdu Jules Gounon, zajmujący drugie miejsce, wydaje się być w stanie zagrać o zwycięstwo z Klausem Bachlerem w 911-tce włoskiego zespołu, zwłaszcza że ostateczna neutralizacja zmniejsza różnice. Ale Francuz nigdy nie będzie w stanie martwić Bachlera.

 

© SRO Motorsports

 

„Brakowało nam trochę tempa, ale wiedzieliśmy, że Monza nie jest torem, który daje samochodowi największą przewagę, skomentował z nami były kierowca Bentleya. Zajęcie drugiego miejsca w tym sezonie, przy problemach dwóch naszych głównych rywali, jest ważne i możemy coś zbudować na tym wyniku.

Moja sztafeta nie była łatwa, ponieważ mieliśmy bardzo mało aero, myśląc, że pogoda pozostanie sucha. Za mną Lamborghini i Ferrari były naprawdę szybkie. Ale jak na moją pierwszą przejażdżkę Mercedesem-AMG GT3 Evo, jest naprawdę nieźle. »

AKKA-ASP i Jules Gounon powrócą do Endurance Cup za nieco ponad miesiąc na torze Paul Ricard, gdzie Ardéchois wygrał w 2019 roku z Bentleyem.

Zapoznaj się z pełną relacją z 3-godzinnego wyścigu na Monzy, sporządzoną przez naszego specjalnego korespondenta we Włoszech, w numerze 2308 AUTOtygodniowo, już dostępny w wersji cyfrowej i w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz