K-Pax gotowy, aby „przenieść to na wyższy poziom”

Nowość na europejskiej scenie, zespół K-Pax Racing, spróbuje zabłysnąć w GT World Challenge Europe Endurance Cup z takim samym blaskiem, jak w Stanach Zjednoczonych.

opublikowany 22/07/2020 à 12:06

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

K-Pax gotowy, aby „przenieść to na wyższy poziom”

Ponieważ firma FFF Racing zdominowała GT World Challenge Asia w 2018 r., zanim w zeszłym roku zabłysnęła w Europie Lamborghini Huracan GT3 Evo, Wyścigi K Pax zmierzy się z potyczkami GT World Challenge Europa po tym, jak w ostatnich sezonach błyszczał po drugiej stronie Atlantyku.

Przyjazd w formie operacji dwóch Bentley Continental GT3, qui viennent remplacer numériquement les exemplaires du Team M-Sport, principale force de frappe de la marque de Crewe depuis le lancement du programme. Mais la volonté de recentrer l’engagement en GT3 autour des écuries clientes (comme CMR ou Team Parker Racing) a redistribué les cartes au sein de Bentley Motorsport, qui pourra compter avec K-Pax sur une écurie rompue aux épreuves de la catégorie.

„To nowy rozdział w bogatej historii K-Pax Racing” – mówi menadżer programu Darren Law. Jim Haughey (Prezydent) był wielkim zwolennikiem Mistrzostw USA i wielokrotnie udowodnił możliwości zespołu, zdobywając liczne mistrzostwa i wygrywając tutaj, w USA. Czujemy, że jesteśmy gotowi wznieść je na wyższy poziom.

Seria SRO GT3 to najwyższy poziom w tej kategorii na arenie międzynarodowej, w którym rywalizują najlepsze zespoły i kierowcy. Zdajemy sobie sprawę, że u nas będzie to trochę inaczej, ale jesteśmy gotowi podjąć wyzwanie. Mamy doświadczenie, kierowców i wsparcie ze strony Bentley Motorsport i nie możemy się doczekać rozpoczęcia sezonu 2020.

Jeśli K-Pax odkryje poziom europejski, konstrukcja będzie mogła polegać na oficjalnych kierowcach Bentleya, takich jak Jules Gounon, Maxime Soulet i Jordan Pepper. „Nie byliśmy w stanie przeprowadzić dalszych testów z powodu Covid-19, ponieważ zespół amerykański był w stanie jeździć, podczas gdy większość europejskich zespołów była w stanie jeździć, komentuje Hiszpan Andy Soucek, regularnie grający w zespole i w samochodach Continental GT3.

Dlatego będziemy trochę w defensywie. Damy jednak z siebie wszystko, żeby być na odpowiednim poziomie. Najważniejszą rzeczą jest sprawdzenie, jak samochód spisuje się na Imoli, ponieważ to trochę nieznany tor dla wszystkich. To pierwszy występ samochodu na tym torze i podczas sesji treningowych musimy wykonać najlepszą możliwą pracę z ustawieniami samochodu, aby mieć solidne podstawy do kwalifikacji i wyścigu. »

W najbliższy weekend wyścig 3 Hours of Imola będzie można śledzić na żywo na naszej stronie internetowej.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz