Jeśli w ten weekend zdobędzie tytuł, Timur Bogusławski będzie prawie mógł zatrzymać szampana tylko dla siebie. Rosjanin jest już jedynym pilotem tego modelu Mercedes nr 88 AKKA-ASP, aby móc wygrać ogólne mistrzostwa GT World Challenge Europe. I tylko Raffaele Marciello będzie mógł u jego boku ubiegać się o koronę w rajdach długodystansowych.
Rzeczywiście, ich zwykły przyjaciel, Felipe Fraga, przebywa w Bahrajnie, gdzie zagra w finale WEC z Projektem 1. W związku z tym nie będzie mógł wziąć udziału w światowym finale GT w Castellet 15 listopada.
Brazylijczyka zastąpi Maxi Buhk, oficjalny kierowca Mercedesa, utytułowany w Blancpain GT Series w klasyfikacji generalnej w 2016 r., a w 2013 r. w wyścigach enduranc oraz w 24-godzinnym wyścigu Spa w tym samym roku. Z pewnością 28-letni kierowca nie będzie zwalniał AKKA-ASP w wyścigu po tytuł.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)