Jego pierwsze pojawienie się było więcej niż ulotne, jeśli chodzi o formę zwiastun Hyundai Motorsport na początku lata koreańska marka ogłosiła nadchodzącą prezentację elektrycznego modelu wyścigowego.
Biorąc pod uwagę film prezentacyjny, posiadanie samochodu w kategorii „Turystyka” było wysoce prawdopodobne, a mistrzostwa ECTR nadal spodziewane są w nadchodzących miesiącach.
I właśnie w stronę tej dyscypliny Hyundai Motorsport skoncentrował swoją pracę na modelu Veloster N ETCR. Uzupełniając gamę spełniającą przepisy promowane przez żołnierzy Marcello Lottiego, obejmującą już i30 N TCR i Veloster N TCR, ta w 100% elektryczna wersja będzie napędzana silnikiem zamontowanym centralnie, a przeniesienie mocy odbywać się będzie na tylne koła tylko.
Te dwie cechy są nowością dla inżynierów Hyundaia, bardziej przyzwyczajonych do silników spalinowych i napędu na cztery koła w i20 Coupe. WRClub do trakcji serii WTCR/TCR.
Pierwsze jazdy odbyły się w sierpniu ubiegłego roku, a prawdziwe testy spodziewane są w nadchodzących dniach. „Czekaliśmy na ten moment od jakiegoś czasu i jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem nowego, ekscytującego rozdziału dla naszej firmy, mówi Thomas Schemera, szef działu produktów.
Dzięki naszemu działowi Customer Racing spędziliśmy wiele lat doskonaląc nasze umiejętności w wyścigach samochodów turystycznych, czego efektem są dwa pakiety zdolne do rywalizacji o mistrzostwa na całym świecie.
ETCR to naturalny kolejny krok w naszej podróży i doskonale wpisuje się w ogólną strategię Hyundai dotyczącą produkcji pojazdów elektrycznych. Posiadamy szczegółowy program testów Veloster N ETCR, wspierany przez zespół w pełni przeszkolonych inżynierów w Hyundai Motorsport. »
SEAT, poprzez swój oddział Cupra, to kolejna marka już zaangażowana w TCR, która przyjęła elektryczną stronę tej kategorii, Mattias Ekström został niedawno wezwany w celu wzmocnienia w programie 100% elektrycznym hiszpańskiej firmy.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)