K-Pax gotowy, aby „przenieść to na wyższy poziom”

Nowość na europejskiej scenie, zespół K-Pax Racing, spróbuje zabłysnąć w GT World Challenge Europe Endurance Cup z takim samym blaskiem, jak w Stanach Zjednoczonych.

opublikowany 22/07/2020 à 12:06

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

K-Pax gotowy, aby „przenieść to na wyższy poziom”

Ponieważ firma FFF Racing zdominowała GT World Challenge Asia w 2018 r., zanim w zeszłym roku zabłysnęła w Europie Lamborghini Huracan GT3 Evo, Wyścigi K Pax zmierzy się z potyczkami GT World Challenge Europa po tym, jak w ostatnich sezonach błyszczał po drugiej stronie Atlantyku.

Przyjazd w formie operacji dwóch Bentley Continental GT3, które cyfrowo zastępują kopie Zespołu M-Sport, główna siła uderzeniowa marki Crewe od chwili uruchomienia programu. Jednak chęć ponownego skupienia zaangażowania w GT3 wokół zespołów klientów (takich jak CMR lub Team Parker Racing) spowodowała redystrybucję kart w Bentley Motorsport, które będą mogły liczyć z K-Pax w zespole doświadczonym w wydarzeniach w tej kategorii.

„To nowy rozdział w bogatej historii K-Pax Racing” – mówi menadżer programu Darren Law. Jim Haughey (Prezydent) był wielkim zwolennikiem Mistrzostw USA i wielokrotnie udowodnił możliwości zespołu, zdobywając liczne mistrzostwa i wygrywając tutaj, w USA. Czujemy, że jesteśmy gotowi wznieść je na wyższy poziom.

Seria SRO GT3 to najwyższy poziom w tej kategorii na arenie międzynarodowej, w którym rywalizują najlepsze zespoły i kierowcy. Zdajemy sobie sprawę, że u nas będzie to trochę inaczej, ale jesteśmy gotowi podjąć wyzwanie. Mamy doświadczenie, kierowców i wsparcie ze strony Bentley Motorsport i nie możemy się doczekać rozpoczęcia sezonu 2020.

Jeśli K-Pax odkryje poziom europejski, konstrukcja będzie mogła polegać na oficjalnych kierowcach Bentleya, takich jak Jules Gounon, Maxime Soulet i Jordan Pepper. „Nie byliśmy w stanie przeprowadzić dalszych testów z powodu Covid-19, ponieważ zespół amerykański był w stanie jeździć, podczas gdy większość europejskich zespołów była w stanie jeździć, komentuje Hiszpan Andy Soucek, regularnie grający w zespole i w samochodach Continental GT3.

Dlatego będziemy trochę w defensywie. Damy jednak z siebie wszystko, żeby być na odpowiednim poziomie. Najważniejszą rzeczą jest sprawdzenie, jak samochód spisuje się na Imoli, ponieważ to trochę nieznany tor dla wszystkich. To pierwszy występ samochodu na tym torze i podczas sesji treningowych musimy wykonać najlepszą możliwą pracę z ustawieniami samochodu, aby mieć solidne podstawy do kwalifikacji i wyścigu. »

W najbliższy weekend wyścig 3 Hours of Imola będzie można śledzić na żywo na naszej stronie internetowej.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz