Szczegółowa nowa strategia BMW Motorsport

BMW Motorsport wyjaśniło powody wycofania się z Długodystansowych Mistrzostw Świata (WEC) i wzmocnienia konkurencji ze strony klientów poprzez nowe GT3.

opublikowany 22/05/2019 à 13:05

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Szczegółowa nowa strategia BMW Motorsport

Zgodnie z ekskluzywne informacje z AUTOhebdo.fr ze środy, 22 maja, BMW wycofa się z Długodystansowych Mistrzostw Świata (WEC) po przybyciu 24 godziny Le Mans 2019 (Sarthe, 15-16 czerwca). Oddział sportów motorowych niemieckiego producenta szczegółowo przedstawił swój nowy plan bitew na nadchodzące lata.

 

Program ten ma „ skoncentruj się bardziej na istniejących i potencjalnych klientach”, Z „wykorzystanie synergii technologicznych w dziale Rozwoju” z BMW. Wśród najważniejszych zapowiedzi zwróćmy uwagę na rozwójnowy samochód dostosowany do przepisów GT3 i utworzenie zespołu wyścigowego sim. Tam Formuła eThe DTM iImsa pozostają trzema głównymi mistrzostwami bawarskiej firmy.

„Nasze zaangażowanie w Formułę e ma charakter długoterminowy.– precyzuje Jens Marquardt, dyrektor BMW Group Motorsport. Dla nas dyscyplina elektryczna to nie tylko wyścigi samochodowe, nasze zaangażowanie wykracza poza to. Jest to ważna platforma do zaprezentowania naszej wiedzy specjalistycznej w dziedzinie innowacji motoryzacyjnych. Istotne jest utrzymanie dodatniego stosunku kosztów do korzyści, nawet w przypadku pojawienia się nowych zespołów. (Mercedes et Porsche fin 2019. Ndlr). "

 

 

Imsa będzie nadal przyjmować M8 GTE, co nie będzie już miało miejsca w przypadku WEC. „Imsa odgrywa kluczową rolę dla naszej marki w Ameryce Północnej i są to mistrzostwa, które dobrze się rozwijają, kontynuuje Jens Marquardt. Największym rynkiem są Stany Zjednoczone w przypadku samochodów BMW M bezpośrednie połączenie między M8 GTE a produkcją jest bardzo odpowiednie. »

Co wskazać bezużyteczność programu GTE Pro w WEC zdaniem BMW. „Globalna obecność BMW M Motorsport jest zapewniona przez konkurencję klientów oraz DTM w Europie i Azji, a także Imsę po drugiej stronie Atlantyku, bez konieczności przechodzenia przez mistrzostwa świata. »

Wreszcie, rozszerzone zostanie wsparcie dla zespołów chcących wystartować w GT3 w wyścigach najwyższej klasy. „Nadal możliwe będzie zapewnienie wsparcia zespołom na początku wydarzeń na torze Nürburgring (Niemcy), Makau i Spa-Francorchamps (Belgia). »

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz