Tak jak Porsche avec sa 911 GT3 RS homologuée « route » dans l’optique de faciliter les développements dédiés ensuite à la compétition, Lamborghini a imaginé la version STO de sa Huracán, dont la puissance du V10 5.2 litres atmosphérique délivre notamment 640 chevaux. La ressemblance avec le modèle de route est beaucoup plus évidente avec notamment l’intégration de la prise d’air sur le toit reprise de la Super Trofeo. Prise d’air qui gave plus directement le V10 lequel profite, par ricochet, de dix papillons à commande électronique qui renforcent la réactivité du moteur.
Jeśli pałąk spełnia teraz specyfikacje FIA 2022, większość nowych elementów koncentruje się na aerodynamice: przedni splitter, dyfuzor i tylne skrzydło, płaska podłoga, a także w pełni karbonowe nadwozie zapewniają lepszą wydajność i ładowność.obecny GTE EVO. Wreszcie w układzie hamulcowym wprowadzono nowe zaciski bardziej zgodne z systemami wspomagającymi jazdę: ABS, kontrola trakcji itp.
Więcej niż ewolucja
« Nowy Huracán GT3 EVO2 to nie tylko ewolucja obecnego samochodu. Jest to nowy projekt, który wzmacnia transfer technologii pomiędzy działem sportów motorowych Lamborghini a firmą i który ma dwa trudne zadania: odnieść taki sam sukces, jak poprzednie generacje Huracána GT3, zdolnego zdobyć ponad 40 międzynarodowych tytułów w ciągu sześciu sezonów, oraz dorównać swojemu sukcesowi komercyjnemu, pomagając osiągnąć cel 500 wyścigowych Huracánów sprzedanych od 2015 r. », komentuje Giorgio Sanna, dyrektor Lamborghini Squadra Corse.
Huracán GT3 EVO2 będzie dostarczany klientom od drugiej połowy roku, natomiast modele starszej generacji będzie można aktualizować za pomocą zestawu. Jego debiut w zawodach planowany jest na 24-godzinny wyścig Daytona w 2023 r.… i na 24 godziny Le Mans w 2024.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)