To właśnie w biurze Stapylton w Queensland DJR Team Penske aktywnie pracuje nad rozwojem swojego przyszłego Forda Mustanga. Słynny wierzchowiec galopującego konia zastąpi Falcona FG X od 2019 roku w supersamochodach.
Podwozie o nazwie DJRTP 02 użyte w zeszłym roku do testów opon i aerodynamiki będzie wspólne dla pozostałych modeli z tej serii, ale amerykański zespół musi skoncentrować swoje wysiłki na umieszczeniu elementów charakterystycznych dla samochodu, które pozwolą na jego identyfikację. Prace nad nadwoziem prowadzone są wspólnie z firmą Ford Performance w USA.
„Zaczęliśmy przygotowywać samochód w zeszłym tygodniu, potwierdził Ryan Story, dyrektor zarządzający DJR Team Penske oficjalna strona Supercars. Celem jest homologacja samochodu, aby można było z niego korzystać w przyszłym roku. Zbudujemy nowy samochód i przekształcimy jeden z dwóch obecnych (Falcon FG X). Nie było sensu budować dwóch nowych i nie widzimy powodu, dla którego mielibyśmy zrobić coś inaczej. »
Wicemistrz Scott McLaughlin będzie mógł korzystać z nowego mocowania w 2019 r., po tym jak Fabian Coulthard otrzymał w tym roku nowe podwozie.
Tickford Racing, który również broni interesów producenta na Blue Oval, wystawi w przyszłym roku dwa Mustangi oraz dwa byłe Falcony FG.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)