Pole startowe australijskich supersamochodów na rok 2020 nie będzie już czerpać korzyści z obecności Garry Rogers Motorsport (GRM). Tymczasowa lista zgłoszeń obejmuje 23 samochody, a organizatorzy mają nadzieję zaprosić później 24. samochód, aby utrzymać tę samą liczbę co w 2019 r.
GRM, który pojawił się w V8 Supercars w 1996 roku, wycofał się po wygaśnięciu umowy sponsorskiej z firmą Boost Mobile. „Robię Supersamochody, bo to kocham, wyjaśnił założyciel Garry Rogers. To wcale nie jest biznes dochodowy.
W niektórych latach wygraliśmy trochę pieniędzy, w innych trochę straciliśmy, ale podobała nam się rywalizacja dzięki ludziom, z którymi pracowałem.
Poprosiłem Supercars o przedłużenie terminu rejestracji na rok 2020 tydzień lub dwa na przygotowanie biznesplanu, ale odmówili. »
GRM w szczególności wygrał wyścig na 1 km w Bathurst w 000 r. z Garthem Tanderem i Jasonem Bargwanną na Fordzie Falconie, ale posłużył także jako odskocznia dla pewnego Scotta McLaughlina.
Nadzieja z Nowej Zelandii olśniewająco zadebiutowała w kategorii Supersamochody w 2014 roku za kierownicą Volvo przygotowanego przez GRM. Szwedzki producent zapewni australijskiej strukturze opiekę nad reprezentacją w tej dyscyplinie do 2016 roku.
Wreszcie to właśnie w GRM zadebiutowały inne wielkie nazwiska w Supercars: Jamie Whincup, rekordzista pod względem tytułów (siedem) czy Steven Richards.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)