Legendarne zakręty toru Suzuka (Japonia), takie jak 130 R czy Spoon, nie będą pokonywane w Pucharze Świata Samochodów Turystycznych (WTCR) w 2019 r. Japońskie zawody odbędą się na torze kolejki górskiej „East Couse” , czyli Sektor 1 Suzuki ze słynną literą S od Senny.
Ta wersja o długości 2,243 km była już miejscem rozgrywania Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych (WTCC). pomiędzy 2011 a 2013. Decyzję tę podjęły ze względów bezpieczeństwa osoby odpowiedzialne za tor, promotor wydarzenia i promotor mistrzostw, firma Eurosport Events.
Rzeczywiście, długa wersja Suzuki jest wyłożona zabezpieczenia piankowe w celu organizacji zawodów motocyklowych. Nie ma czasu na usuwanie tych wszystkich barier tolerowane przez Międzynarodową Federację Motoryzacyjną (FIM) przed WTCR, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA).
Ze względu na napięty harmonogram usunięte zostaną jedynie bariery piankowe w pierwszym sektorze. „Bezpieczeństwo jest zawsze priorytetem, wyjaśnia François Ribeiro, szef Eurosport Events. Korzystanie z „Trasy Wschodniej” pozwala na normalny przebieg Wyścigu Japońskiego, ponieważ istnieje możliwość zmiany barier na przestrzeni trzech km. »
En conséquence, les Course 1 et 2 se dérouleront sur 24 tours, tandis que la Course 3 durera 28 boucles. Cela n’a pas fait sourire Nicky Catsburg (Hyundai), który odpowiedział powątpiewającymi uśmiechami na swoim koncie na Twitterze.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)