Chevrolet Camaro ZL1, Ford Mustang et Toyota TRD Camry. Voici les patronymes des futures voitures répondant à la réglementation Next Gen voulue par la Nascar począwszy od sezonu 2022.
Po kilku sesjach testowych po pracach rozwojowych rozpoczętych przez Nascar w 2018 r., w środę trzej producenci i amerykańscy urzędnicy zaprezentowali, że samochody te mają na celu ożywienie strony „Stock” i uzyskanie pożądanego wyglądu bardziej zbliżonego do produkcyjnego.
Jeśli chodzi o podwozie, samochody zachowują konstrukcję rurową z nowymi przednimi i tylnymi zderzakami. W kadłubie, teraz symetrycznym, pojawiły się materiały kompozytowe, marki są w stanie lepiej zintegrować konstrukcję samochodów drogowych, a aspekt aerodynamiczny został popracowany wraz z pojawieniem się tylnego dyfuzora, aby zredukować słynne „brudne powietrze”.
Tylne zawieszenie również staje się niezależne, a kierownica znika. Kolejną istotną zmianą jest pojawienie się 18-calowych kół z pojedynczą centralną nakrętką i szerszymi oponami. Poprawiono także układ hamulcowy.
Mechanicznie silnik V8 pozostanie niezmieniony, ale przyszłość jest przygotowana z możliwością włączenia w przyszłości jednostki hybrydowej. W nowym zespole mostu pędnego zawarta jest nowa pięciobiegowa sekwencyjna skrzynia biegów.
„To, co Ford zrobił tutaj z tym Mustangiem, kłamstwem byłoby powiedzieć, że nie jest wspaniałe, – podkreśla Joey Logano, mieszkaniec Team Penske. Wygląda agresywnie. Myślę, że każdy fan Mustanga i Forda absolutnie pochwaliłby to, co wnosimy na tor. Nie mogę się doczekać, aż będę mógł jeździć tymi samochodami. To będzie niesamowite. »
Samochody nowej generacji mają zadebiutować na torze Daytona w lutym 2022 r.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)