38-letni Fryderyk Makowiecki rozpoczyna nowe wyzwanie. Francuz cały sezon 2019 Super GT zakończy w kategorii GT500 za kierownicą Nissana GT-R Nismo z Nddp Racing z zespołem B-Max, który będzie dzielić z Kohei Hirate, podwójnym mistrzem tej kategorii z lat 2013 i 2016.
Nasz 2019 @SUPERGT_JP skład:
23: @R_Quintarelli / @TsugioMatsuda
3: @Koheihirate / @FredMako1
12: @daikiwolf23 / @Rossiteracing
24: @TAKAX32 / @Janntaman #NISMOnacja
Oglądaj więcej na żywo teraz na: https://t.co/z1Xze6MFBy pic.twitter.com/1SCmhLXpIb— Nissan NISMO (@NISMO) 9 luty 2019
Tak będzie To pierwsze pełnoetatowe zaangażowanie Frédérica Makowieckiego w Super GT od 2013 roku, gdzie kierowca z Arras (Pas-de-Calais) wraz z zespołem Dome i Hondą HSV-010 GT zajął miejsce tuż za podium, wygrywając prestiżowy wyścig Suzuka 1 Km.
„To wielka duma być częścią rodziny Nissana, cieszył się zainteresowany. Walczyłem z Nissanami w 2013 i 2014 roku (8. miejsce po pół sezonu. Przyp. red.), Od teraz będę się starał, żeby ta marka zwyciężyła. Mamy dobry pakiet i nie mogę się doczekać rozpoczęcia sezonu (w Okamamie 13 i 14 kwietnia). »
Do tego czasu Nissan GT-R Nismo GT500 zostanie udoskonalony pod względem równowagi aerodynamicznej, rozkładu masy i optymalizacji krzywej mocy. Silnik będzie także wydajniejszy.
W sumie kwzostaną zgłoszone cztery modele. Team Nismo zaufa Tsugio Matsudzie i Ronniemu Quintarelliemu, Team Impul zaufa Daikiemu Sasakiemu i Jamesowi Rossiterowi, zaś Mitsunori Takaboshi i Jann Mardenborough będą bronić barw Kondo Racing.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)