Kto powiedział, że Maserati koniecznie mówi, że sporty motorowe. Od lat 50-tych włoska marka błyszczy na światowych torach, m.in F1 (Juan Manuel Fangio został koronowany na mistrza świata w 1957 r. za pomocą modelu 250F), a nawet w Mistrzostwach Świata Samochodów Sportowych.
Niedawno pamięć zbiorowa pamięta głównie legendarny MC12 z Mistrzostw Świata FIA GT1, samochód, który naznaczył lata 2000. i w dużej mierze zapoczątkował wprowadzenie Balance of Performance do serii SRO.
Nie zapominając o Maserati Super Trofeo GT4, o firmie będącej obecnie własnością FIAT-Chryslera w ostatnich latach tak naprawdę nie mówiono o nim przed tym tygodniem i ogłoszeniem powrotu do rywalizacji za pośrednictwem MC20.
Choć nie wiemy zbyt wiele na temat przepisów, na jakich będzie bazować samochód, ten ostatni będzie produkowany w fabryce w Modenie. Maserati wskazuje, że układ napędowy będzie elektryczny, gdyż marka rozpoczęła poważną zmianę w swoich układach napędowych, skupiając się na pojazdach hybrydowych i elektrycznych.
Biorąc pod uwagę zwiastun wideo, będziemy musieli poczekać do maja 2020 r., aby dowiedzieć się więcej o tym MC20.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)