Mattias Ekström: „W mojej karierze miałem i nadal mam dużo szczęścia”

Ma 43 lata i jest jednym z tych pilotów, których CV jest długie jak ramię. Jednak zamiast spędzać spokojne dni w dyscyplinie, która pozwoliłaby mu dobrze zarobić, Szwed woli zadawać sobie pytania. Uruchamia nowe wyzwania, w tym: Extreme E i Pure ETCR dla Cupra Racing. Ale pomnikiem, który go czeka, jest prawdopodobnie Dakar z Audi za kierownicą samochodu hybrydowego z przedłużaczem zasięgu.

opublikowany 16/07/2021 à 11:16

Fabiena Gerarda

0 Zobacz komentarze)

Mattias Ekström: „W mojej karierze miałem i nadal mam dużo szczęścia”

Mattias, jesteś zajętym człowiekiem. Trzy programy w menu, to poważna sprawa!

Tak, to przynajmniej możemy powiedzieć. Prawdą jest, że w przypadku Extreme E, Pure ETCR i Rajd samochodowy-raid, mój pamiętnik jest pełny.

Zacznijmy od elektrycznego TCR. Czy warto angażować się w ten nowy gatunek sportów motorowych?

Zawsze ciekawie jest uczyć się nowych rzeczy. Czysty ETCR jest bardzo blisko Rallycross o co się kłóciłem (mistrz świata 2016. Nota redaktora). To bardzo ekscytująca koncepcja, ale jak wszyscy, muszę nauczyć się tych samochodów. Zobaczymy, jak będę, kiedy wrócę do domu, ale na razie bawię się tutaj świetnie (ent

Fabiena Gerarda

Szwajcarski nóż do sportów motorowych. Lubię rozmawiać o dyscyplinach cieni, które zasługują na wyświetlenie na światło dzienne. Specjalista od samochodów turystycznych (Supercars, DTM, TCR World Tour, BTCC)

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz