Już jutro, w poniedziałek 5 listopada, nastąpi nowy etap w historii AB Matériaux. Uruchomiony w 1996 roku kanał specjalizujący się w samochodach i motocyklach we wszystkich jego aspektach (testy, zawody itp.) przyjmie nazwę AUTOMOTO w wyniku porozumienia pomiędzy grupą właścicieli Mediawan a TF1, która tym samym rezygnuje z legendarnej nazwy, ale nadal pozostaje aktualna na pierwszym kanale.
Jeśli utrzymana zostanie duża liczba zwykłych spotkań (Nascar, V6 z Margot Laffite…), harmonogram programu zostanie w dużej mierze zmieniony wraz z kilkoma nowymi programami przedstawionymi podczas prezentacji kanału, która odbędzie się 11 października w obecności luksusowego sponsora: Charles Leclerc, przyszły mieszkaniec ul Stabilny Ferrari w 2019 roku.
Pochodzący z Internetu i YouTube Garage des Blogs integruje AUTOMOTO przy wsparciu wiodącej osobowości: Ari Vatanena. Koncepcja „Misji GdB” będzie opierać się na wyzwaniach, jakie rajdowy mistrz świata z 1981 roku rzucił zespołowi, w skład którego wchodzili Antoine Delaby, Saad Benchemsi i Guillaume Frecken.
Kolejna nowość: „Sans se braquer”, talk show prowadzony przez Oliviera Panisa i Sandy Heribert, nadawany w czwartki o 19:00. Wszystkie tematy związane z motoryzacją będą poruszane w formie debat.
Zabytkowe samochody, za pośrednictwem Retromanii, prezentowane przez Thomasa Bastarda, ale także motocykle z Moto Club (środa wieczorem od 20:45), a nawet personalizacja pojazdów za pomocą Graveyard Carz i Restoration Garage uzupełnią bardzo zróżnicowaną architekturę programu.
AUTOMOTO nie zapomni także o aspekcie internetowym, ponieważ Esport będzie w centrum ekskluzywnych transmisji, w ramach serii „online”. F1 W menu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)