Paul Ip (KCMG): „Trochę nie doceniliśmy trudności”

Zespół KCMG pod wodzą Paula Ipa podchodzi z ostrożnością do 24 Hours of Spa 2019, po dwóch pierwszych rundach zawodów Intercontinental GT Challenge, które nie dały pełnej satysfakcji.

opublikowany 25/07/2019 à 17:10

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Paul Ip (KCMG): „Trochę nie doceniliśmy trudności”

Przedstawiciel Nissan w tegorocznym Intercontinental GT Challenge, KCMG pozwala japońskiemu producentowi powrócić do serii Blancpain GT w ten weekend podczas 24 Hours of Spa.

Firma, która przez wiele lat w GT3 miała solidnego partnera w Team RJN, jej historyczna współpraca została przerwana poza sezonem, wraz z odejściem zespołu Boba Neville'a do Hondy, poprzez współpracę z Team Rocket Jensona Buttona.

Od tego momentu żaden GT-R Nismo GT3 nie stanął w kolejce na początku rund Blancpain Wytrzymałość Filiżanka. Pierwsza dla producenta, jeden z filarów kategorii, utytułowana w 2015 roku przez ten sam Team RJN i trio Chiyo – Buncombe – Reip.

Dzięki wsparciu Nissana firma KCMG podjęła pałeczkę, ale na globalnej scenie zawodów Intercontinental GT Challenge. Odkrycie dla zespołu Paula Ipa, który już stał na czele startu GT-R Nismo GT3 podczas ostatniego Pucharu Świata FIA GT w Makau, ale na razie nie został uwieńczony żadnym przekonującym występem.

„Wyniki nie są tak dobre, jak się spodziewałem, komentuje Paweł Ip. Szczerze mówiąc, nieco nie doceniliśmy ogólnego poziomu trudności zawodów Intercontinental GT Challenge, obejmujących pięć wydarzeń odbywających się na całym świecie.

Mieliśmy także program VLN i 24-godzinny wyścig na torze Nürburgring. Być może posunęliśmy się trochę za daleko. Myślę, że aby działać właściwie, w przyszłym roku ograniczymy programy, aby osiągnąć pożądane wyniki.

W większości przypadków możemy znaleźć się w pierwszej piątce, ale to wszystko, do czego możemy dążyć. Ciężko jest grać o zwycięstwo. Być może podium jest możliwe. »

Zapytany o możliwość kontynuowania współpracy z Nissanem, Paul Ip nadal pozostaje ostrożny. « Nous ne sommes pas liés de quelque façon à un unique constructeur. Nous travaillons aussi avec Honda en TCR, Toyota en Super Formula, Nissan en GT …  Nous sommes flexibles. Tant que nous avons un constructeur qui nous soutient, nous sommes satisfaits. »

Szef Hongkongu również nadal opowiada się za potencjalnym powrotem do Le Mans. „Wrócimy w przyszłości, ale nie w najbliższej przyszłości. Mam listę rzeczy do zrobienia w pierwszej kolejności. Następnie chcielibyśmy spojrzeć wstecz na jedno z największych wydarzeń na świecie.

Ale mamy ograniczone zasoby. W Le Mans możemy brać udział, ale lubię wygrywać. Musimy wystąpić. Jeśli chodzi o Hypercar, musi to być program z fabryką. »

KCMG również to zrobi zaangażowany w Igrzyska Sportów Motorowych FIA koniec roku w Vallelunga we Włoszech, poprzez opracowanie pierwszego jednomiejscowy hybrydowy, z wyłączeniem F1, dla kategorii FIA F4.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz