The April 22, Porsche Motorsport Asia Pacific (PMAP) a soufflé sa troisième bougie. L’antenne asiatique du département dédié à la compétition du constructeur allemand permet à Porsche d’augmenter ses ventes dans cette région du monde tout en créant de nouvelles plate-formes pour que les véhicules de compétition puissent rouler.
Utworzony w 2017 roku PMAP urósł w siłę, broniąc interesów spółki-matki w ramach Pucharu Świata FIA GT w Makau, na Igrzyskach Sportów Motorowych FIA, ale także w Wytrzymałość z klasą GTE 24 godziny Le Mans oraz GT3 – 24-godzinny wyścig w Spa i na torze Nürburgring.
Porsche Motorsport Asia Pacific kończy trzy lata!
Wczoraj świętowaliśmy trzecią rocznicę podwyżki #Porscheobecność w azjatyckim sporcie motorowym.
Czytaj więcej https://t.co/JJ6WvcVzEk pic.twitter.com/gWDME1fspL
— Porsche Motorsport Asia Pacific (@PorscheMAP) 22 kwietnia 2020 r.
PMAP, którego biuro znajduje się na torze w Szanghaju (Chiny), pomaga także zespołom azjatyckim w uczestnictwie w najważniejszych konkursach, takich jak Intercontinental GT Challenge i GT World Challenge Asia w 911 GT3 R. Najważniejsza nagroda została przyznana na początku 2019 roku z sukces Earl Bamber Motorsport w 12-godzinnym wyścigu Bathurst.
Tajlandia stała się również ważnym rynkiem dla PMAP dzięki mistrzostwom Tajlandii Super Series, które organizują także Porsche Cayman GT4 Trophy Tajlandia z udziałem 718 Cayman GT4 Clubsports. Wreszcie Carrera Cup Asia kontynuuje swoją podróż od 2003 roku.
Podróż, która ma w sobie coś, z czego można być dumnym Aleksandra Gibota, szef PMP. „Nasze wyniki znacznie przekroczyły nasze oczekiwania. Dotarliśmy na każdy poziom wyścigów samochodowych, od popularnych kategorii po międzynarodowe Grand Touring. Nie możemy się doczekać przyszłości. »
Alexandre Gibot zdaje sobie sprawę, że oblicze azjatyckiego sportu motorowego zmieniło się od czasu powstania PMAP. „Istnieje więcej platform wyścigowych, takich jak GT World Challenge Asia, China GT i Tajlandia Super Series, w których biorą udział nasi klienci, ale są one również zrównoważone, więc mają charakter długoterminowy.
Poziom profesjonalizmu lokalnych zespołów szybko rośnie we wszystkich tych mistrzostwach, ale szczególnie w Intercontinental GT Challenge i Pucharze Świata FIA GT w Makau. »
Wreszcie, w przyszłości należy położyć nacisk na wydarzenia zarezerwowane dla wersji Clubsport pojazdów Porsche i jakość Carrera Cup Asia.. „Chcemy wzmocnić rozwój wyścigów Clubsport, czyniąc je bardziej dostępnymi dzięki Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport i Porsche 911 GT2 RS Clubsport.
Wierzymy, że nasze serie obejmujące jedną markę to kolejny obszar, który możemy wzmocnić, np. Porsche Carrera Cup Asia, który na rok 2020 ma nową kategorię Am, przy jednoczesnym dalszym rozwijaniu naszych zawodów GT3. Chcemy jednak także zapewnić obsługę klienta w zakresie usług posprzedażowych, aby mieć pewność, że zapewniamy im najlepszą możliwą obsługę. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)