Stanowiąc jedną z głównych zmian poza sezonem 2018-2019, przejście z BMW na Porsche wyścigów ROWE Racing w GT World Challenge zapoczątkowało pierwszy sezon, naznaczony kilkoma ważnymi wydarzeniami dla zespołu Hansa-Petera Naundorfa.
Najważniejsze pozostanie drugie miejsce dla Frédérica Makowieckiego, Patricka Pilet i Nicka Tandy’ego w 24 Hours of Spana koniec wyścigu, w którym ROWE Racing, zwycięzca sezonu 2016 z BMW, wystawił trzy egzemplarze nowego 911 GT3 R.
Puchar Świata FIA GT w Makau zapewnił także podwójne podium w wykonaniu tandemu Laurens Vanthoor – Earl Bamber. Wystarczająco, aby zachęcić ROWE Racing do kontynuowania współpracy z Weissach w 2020 roku w międzynarodowych wyścigach, bez określania dokładnego programu.
„Jest rzeczą oczywistą, że zajęło nam trochę czasu, zanim w pełni zrozumieliśmy nasze nowe Porsche 911 GT3 R na początku sezonu, po prostu dlatego, że ten samochód to zupełnie inna koncepcja niż BMW M6 GT3, które dobrze znamy, przyznaje Hans-Peter Naundorf.
Chcemy wykorzystać wszystkie pozytywne i negatywne doświadczenia zdobyte w tym roku do dalszego rozwoju. W serii Blancpain GT, szczególnie w Spa i Makau, tylko drobne szczegóły uniemożliwiły nam zajęcie najwyższego miejsca na podium. »
BMW M6 GT3 nie zostanie odłożone na bok i nadal będzie wykorzystywane do walki o pierwsze miejsca w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring. „Na Nordschleife chcemy i musimy doskonalić się na wszystkich poziomach i opierać się na sukcesach z przeszłości, jak na przykład w 2017 r.” – mówi Naundorf.
Dwie przedwczesne wycofanie się z zawodów podczas dwóch ostatnich 24-godzinnych wyścigów na torze Nürburgring nie są dla ROWE RACING żadnym wyzwaniem. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)