Odkąd Bertrand Baguette stał się jednym ze stałych zawodników mistrzostw Japonii 2014, broni barw zespołu Nakajima Racing. Jeśli zespół ojca Kazukiego pozwolił mu wygrać ostatnią edycję Suzuka 2017 km w wersji Super GT w 1000 roku, to nie daje mu możliwości regularnej gry w czołówce. Powód ? Warto zauważyć, że jest to jedyny samochód w terenie wyposażony w opony Dunlop, które świecą tylko w specjalnych warunkach, zwłaszcza na suszącym się torze.
Jednak konkurencja w Japonii jest tak czysta, że 32-letni Belg nigdy nie powstrzymywał się od przyjemności. Zostaje nagrodzony za swoją cierpliwość, ponieważ w tym roku będzie bronił interesów Real Racing, również członka Hondy i wyposażonego w opony Bridgestone.
Mistrz Formuły 2009 Renault Seria 3.5 i zwycięzca WEC w LM P2 cztery lata później Bertrand będzie wspierany przez Koudai Tsukakoshi. Ten ostatni, młodszy o dziewięć miesięcy, doskonale zna zespół i broni jego interesów od 2008 roku. Razem zajęli w szczególności 3. miejsce w 2010 i 2. miejsce w 2013 z Toshihiro Kaneishi.
Toyota nie była zatem jedynym producentem zaangażowanym w Super GT, który ogłosił dzisiaj ogłoszenie. Należy również pamiętać, że Nakajima Racing będzie sędziował w zupełnie nowym duecie, w skład którego wchodzą Tadasuke Makino i Narain Karthikeyan. Zespół Mugen (Daisuke Nakajima-Hideki Mutoh), Zespół Kunimitsu (Jenson Button-Naoki Yamamoto) i Zespół Aguri (Tomoki Nojiri-Takuya Izawa) zdecydowali się kontynuować grę w tych samych składach, co w 2018 roku.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)