Pogoda w dalszym ciągu sieje spustoszenie na torze Fuji Speedway, a temu regionowi archipelagu japońskiego grozi nawet tajfun. Wcześniej zakłócono także kwalifikacje do piątej rundy Super GT 2014, gdy w drugiej sesji na tor padał deszcz. Tym samym wielokrotnie wyższe od tych osiągniętych w I kwartale.
Ostatecznie, dzięki okrążeniu ukończonemu w czasie 1:37"306, Koudai Tsukakoshi zapewnił Hondzie NSX-GT Concept pierwsze pole position. Japończyk z Keihin Real Racing, który dzieli kierownicę nr 17 ze swoim rodakiem Toshihiro Kaneishi, pokonał okrążenie w czasie 1:37:306. " Jestem zachwycony, – powiedział na konferencji prasowej. Warunki były bardzo trudne, ale fakt, że spisałem się dobrze, podkreśla jakość zespołu, jaki mamy. Już w wolnych treningach samochód nie spisał się źle. W drugim kwartale (kiedy zaczął padać deszcz. Wyd.)Cała sprawa polegała na tym, aby wiedzieć, czy zachować gładkie opony. Ale Kaneishi, menadżer naszego zespołu, zaufał mi i zdecydowaliśmy się użyć „gum przeciwdeszczowych”. Jego wsparcie pozwoliło nam osiągnąć to pole position. »
Obok niego, w pierwszym rzędzie, japońska para znajdzie jutro oficjalnego Nissana GT-R nr 23 wyposażonego w opony Michelin, a duet Ronnie Quintarelli-Tsugio Matsuda uzyska w Q2 czas 1:37”636. Obaj mężczyźni zdołali wyprzedzić koncepcyjną Hondę NSX-GT nr 8 o dwie dziesiąte, na pokładzie której na zmianę zasiadali Vitantonio Liuzzi i Kosuke Matsuura.
Powrót Hondy do formy nie niepokoi Frédérica Makowieckiego, który dziś rano był najlepszym czasem na wolnych treningach. Numer 18 Weider Modulo Racing, który Francuz dzieli z Naoki Yamamoto, zajmie jutro 6. miejsce na starcie. Wszelkie nadzieje są zatem duże, zwłaszcza że w I kwartale samochód ten ustanowił drugi czas bezwzględny, tracąc 1 do Nissana z numerem 0, dwóch samochodów prowadzonych przez Bibenduma.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)