Le Cyjanowe wyścigi pozostaną nieobecni w światowej turystyce jedynie przez rok. Mistrz WTCC z Thedem Björk w 2017 r., szwedzki zespół powróci ze swoim gwiazdorskim kierowcą w 2019 r., tym razem w Pucharze Świata Samochodów Turystycznych (WTCR), zgodnie z tym, co ogłosiliśmy w AUTOhebdo nr 2187 (w sprzedaży w wersji cyfrowej).
Z NAJNOWSZEJ WIADOMOŚCI Z przyjemnością witamy firmę Lynk & Co w @FIA #WTCR / #Oscar rodzina! @lynkcoglobal od @GeelyWorldwide, to pierwsza chińska marka, która bierze udział w mistrzostwach świata FIA i wybiera Cyan Racing do udziału w WTCR 2019.
Więcej https://t.co/Ugb9yK3V99 pic.twitter.com/wNhc2H5OBW— FIA WTCR / Oscaro (@FIA_WTCR) 19 października 2018 r.
Theda Bjorka ne sera pas lancé à bord d’une Volvo (comme ce fut le cas en 2016 et 2017) ni d’une Hyundai (actuellement avec le Yvan Muller Racing), mais étrennera un modèle chinois, la Lynk & Co 03, dévoilée en grande pompe à Fuji (Japon) ce vendredi.
„Samochód produkcyjny stanowi doskonałą bazę dla samochodu wyścigowego, wyjaśnił Thed Björk podczas konferencji. Moim celem jest zostać mistrzem w Cyan Racing i Lynk & Co.”
Należąca do grupy Geely (podobnie jak Volvo) firma Lynn & Co po raz pierwszy bierze udział w konkursie. Oficjalna została jedynie tożsamość pierwszego pilota.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)