Yann Ehrlacher gotowy na Pau: „Wrażenia są niesamowite”

Francuz Yann Ehrlacher celuje w trzeci z rzędu tytuł WTCR. Jego wyzwanie rozpocznie się na wymagającym torze Pau-Ville w dniach 6–8 maja.

opublikowany 02/05/2022 à 16:54

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Yann Ehrlacher gotowy na Pau: „Wrażenia są niesamowite”

Yann Ehrlacher (Lynk & Co) jest faworytem do odniesienia sukcesu w WTCR w 2022 roku. © Frédéric Le Floc'h / DPPI

Myślał o zamianie numeru 68 na 1 na sezon Pucharu Świata Samochodów Turystycznych (WTCR) 2022, ale Yann Ehrlacher (Lynn & Co) ostatecznie pozostaje wierny numerowi swojego rodzimego departamentu, Alzacji. Jednakże posiadacz podwójnego tytułu miał wszelkie podstawy, aby nosić numer 1 na nadwoziu Lynn & Co 03 TCR na ulicach Pau (Pyrénées-Atlantiques) od 6 do 8 maja.

„Na tym poziomie zawodów nigdy nie wiadomo, kiedy pojawi się szansa na zdobycie numeru 1, ale ostatecznie jestem przywiązany do numeru 68 i wygrywałem dwa lata z tym numerem, więc go zatrzymam”., wyjaśnił bratanek Yvana Mullera. Francuz rozpocznie obronę swojej koronacji na ulicach miasta Béarnaise, która będzie pierwszym miejskim spotkaniem WTCR od… Makau w listopadzie 2019 r.!

„To zawsze inny rodzaj toru niż tradycyjne tory– wyjaśnia 25-letni młody mężczyzna. Takie utwory lubię najbardziej, ale nie można popełnić ani jednego błędu. Jeśli w kwalifikacjach poświęcisz się na 105%, musisz uważać, aby nie spowodować wypadku; czasami 105% to za dużo i uderzasz w ścianę. Twój weekend kończy się na tym.

Niebezpieczeństwo na torze Pau-Ville odurzy Alzatczyka. „Kiedy atakujesz tor miejski, prześlizgujesz się po ścianach i rejestrujesz swój czas, adrenalina i wrażenia są niesamowite. »

Yanna Ehrlachera nie jest nieznany w Pau, ponieważ ewoluował FFSA GT w 2018 roku w strukturze rodzinnej M Racing na a Mercedes-AMG GT4. Prawie dziesięć lat temu jeździł nawet elektrycznym samochodem Andros! „To był jeden z moich pierwszych wyścigów samochodowych w 2013 roku, ale była to bardziej wystawa niż zawody. Muszę trochę popracować nad symulatorem i przeanalizować filmy, aby ponownie umieścić obwód na swoim miejscu. »

CZYTAJ TAKŻE > Xavier Gavory: „Po 2023 r. WTCR powinno przejść na hybrydę”

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz