Myślał o zamianie numeru 68 na 1 na sezon Pucharu Świata Samochodów Turystycznych (WTCR) 2022, ale Yann Ehrlacher (Lynn & Co) ostatecznie pozostaje wierny numerowi swojego rodzimego departamentu, Alzacji. Jednakże posiadacz podwójnego tytułu miał wszelkie podstawy, aby nosić numer 1 na nadwoziu Lynn & Co 03 TCR na ulicach Pau (Pyrénées-Atlantiques) od 6 do 8 maja.
Popychając go do granic możliwości podczas #WTCR testy przedsezonowe. 🔥
Niecałe dwa tygodnie pozostały do #PauVille otwieracz. 🇫🇷#LynkCo #CyanRacing pic.twitter.com/MHjk5fV782— Cyan Racing (@Cyan_Racing) 25 kwietnia 2022 r.
„Na tym poziomie zawodów nigdy nie wiadomo, kiedy pojawi się szansa na zdobycie numeru 1, ale ostatecznie jestem przywiązany do numeru 68 i wygrywałem dwa lata z tym numerem, więc go zatrzymam”., wyjaśnił bratanek Yvana Mullera. Francuz rozpocznie obronę swojej koronacji na ulicach miasta Béarnaise, która będzie pierwszym miejskim spotkaniem WTCR od… Makau w listopadzie 2019 r.!
„To zawsze inny rodzaj toru niż tradycyjne tory– wyjaśnia 25-letni młody mężczyzna. Takie utwory lubię najbardziej, ale nie można popełnić ani jednego błędu. Jeśli w kwalifikacjach poświęcisz się na 105%, musisz uważać, aby nie spowodować wypadku; czasami 105% to za dużo i uderzasz w ścianę. Twój weekend kończy się na tym.
Nowa pokrywka 🤤 Bardzo mi się podoba#YE68 pic.twitter.com/DEgZcQ4z0G
— Yann Ehrlacher (@YannEhrlacher) 30 marca 2022 r.
Niebezpieczeństwo na torze Pau-Ville odurzy Alzatczyka. „Kiedy atakujesz tor miejski, prześlizgujesz się po ścianach i rejestrujesz swój czas, adrenalina i wrażenia są niesamowite. »
Yanna Ehrlachera nie jest nieznany w Pau, ponieważ ewoluował FFSA GT w 2018 roku w strukturze rodzinnej M Racing na a Mercedes-AMG GT4. Prawie dziesięć lat temu jeździł nawet elektrycznym samochodem Andros! „To był jeden z moich pierwszych wyścigów samochodowych w 2013 roku, ale była to bardziej wystawa niż zawody. Muszę trochę popracować nad symulatorem i przeanalizować filmy, aby ponownie umieścić obwód na swoim miejscu. »
CZYTAJ TAKŻE > Xavier Gavory: „Po 2023 r. WTCR powinno przejść na hybrydę”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)