Toyota podczas zawodów przyspiesza na wodorze

Toyota potwierdziła użycie silnika wodorowego w Corolli Sport podczas 24-godzinnej rundy na torze Fuji za miesiąc.

opublikowany 23/04/2021 à 11:02

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Toyota podczas zawodów przyspiesza na wodorze

Si l’ACO et Mission H24 sont en pointe sur le développement de l’hydrogène pour la compétition, Toyota travaille de son côté pour s’affirmer sur la technologie que beaucoup voient comme une branche d’avenir en sport automobile.

24-godzinne wydarzenie Super Taikyu Series, zaplanowane na 21–23 maja w Fuji w Japonii, będzie dla posiadacza tytułu okazją do 24 godziny Le Mans do przeprowadzenia pełnowymiarowych testów jednostki wodorowej zainstalowanej w Corolli Sport, wystawianej przez strukturę Orc Rookie Racing. Silnik będzie trzycylindrowym turbodoładowanym silnikiem o pojemności 1 cm600.

„Silniki wodorowe wytwarzają energię poprzez spalanie wodoru przy użyciu układów zasilania i wtrysku paliwa, które zostały zmodyfikowane w stosunku do tych stosowanych w silnikach benzynowych, określa japońską markę.

Z wyjątkiem spalania niewielkich ilości oleju silnikowego, co ma również miejsce w przypadku silników benzynowych, silniki wodorowe nie emitują podczas pracy CO2. W pojeździe wyścigowym napędzanym wodorem wykorzystany zostanie wodór wytwarzany w Strefie Badań nad Energią Wodorową Fukushima w Namie Town. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz