Mistrzostwa FIA GT zmieniają kartę w swojej historii, przed pojawieniem się w 2010 roku mistrzostw świata GT1 oraz mistrzostw Europy GT2 i GT3. Podczas tego ostatniego wyścigu w roku oczy wszystkich były zwrócone na pojedynek dwóch załóg zdolnych do zdobycia tytułu: Hezemans/Kumpen w Corvette C6.R nr 4 i Bartels/Bertolini w Maserati MC12 nr 1. XNUMX.
Pomimo kary otrzymanej przed wyścigiem Mike Hezemans i Anthony Kumpen zapewnili solidny wyścig, aby nadal wierzyć w tytuł. Ostatecznie Pekaracing Corvette zajęła drugie miejsce, za Maserati MC12 z numerem 33. Ten ostatni, prowadzony przez Alessandro Per Gudiego i Matteo Bobbiego, okazał się nietykalny, przegrywając peleton już na pierwszych okrążeniach wyścigu.
Drugie miejsce duetu Hezemans/Kumpen nie wystarczy jednak do zdobycia tytułu mistrza. Po trzecie, Andrea Bertolini i Michael Bartels zdobyli trzecią najwyższą nagrodę w GT1, podczas gdy Vitaphone umocnił zdobyty już tytuł zespołowy.
En GT2, c?est Richard Westbrook, associé pour l?occasion à Marco Holzer, qui remporte, seul, le titre en GT2. Porsche ayant décidé de remanier ses équipages afin de maximaliser les chances de battre Ferrari, Emmanuel Collard musi zrezygnować z nagrody, która była dla niego otwarta. Francuz zajął trzecie miejsce w mistrzostwach GT2.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)