World Challenge America-C2: K-Pax zdobywa podwójną bramkę w VIR

Drugie zwycięstwo w dwóch wyścigach na torze VIR dla K-Pax Racing, ale tym razem z Bentleyem Continental GT3 nr 3 Maxime'a Souleta i Rodrigo Baptisty.

opublikowany 28/04/2019 à 20:52

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

World Challenge America-C2: K-Pax zdobywa podwójną bramkę w VIR

Rodrigo Baptista i Maxime Soulet zaoferował podwójnie Wyścigi K Pax do VIR (Wirginia), nakładając swoje Bentley Continental GT3 nr 3 w tę niedzielę w wyścigu 2.

La course de l’écurie avait pourtant mal commencé puisque Scott Hargrove (Porsche 911 GT3 R n°58 – Wright Motorsports) avait pris l’avantage sur le poleman Andy Soucek (Bentley Continental GT3 n°9 – K-Pax Racing) au départ, l’Espagnol ayant été également attaqué à l’extérieur par Toni Vilander (Ferrari 488 GT3 n°61 – R. Ferri Motorsports) na pierwszym zakręcie.

Fin spadł na 5. miejsce, podczas gdy Dane Cameron (nr 3 Acura NSX GT43 – RealTime Racing) znalazł szansę na pokonanie Ryana Dalziela (nr XNUMX Acura NSX GTXNUMX – RealTime Racing).Mercedes-AMG GT3 nr 63 – DXDT Racing) za 3. miejsce. Ten ostatni stracił następnie pozycję na rzecz Vilandera, po czym deptał mu po piętach drugi Bentley – K-Pax, powierzony Maxime’owi Souletowi.

Belg pozbył się Mercedesa z numerem 63 kilka okrążeń później, który natychmiast zjechał do alei serwisowej. Trio Cameron – Vilander – Soulet następnie przegrupowuje się i jest nieco ponad 6 cali za Andym Souckiem, który depcze liderowi Scottowi Hargrove’owi.

Soucek na macie, Baptista wyszedł na prowadzenie

Pierwszy prawdziwy zwrot akcji następuje pod koniec półgodzinnego wyścigu, kiedy Andy Soucek popełnia błąd, po przebiciu opony z tyłu po lewej stronie. Gdy Bentley zepchnął się na sam dół rankingów, Scott Hargrove uzyskał ponad 5-calową przewagę nad Danem Cameronem.

Jednak materac lidera stopniowo topniał, a Hargrove zachował kontrolę nad wyścigiem aż do przekazania go Patrickowi Longowi, gdy otworzyło się okno zmiany kierowcy. Vilander jako drugi wykonał obowiązkowy przystanek, zostawiając Dane Camerona samego na prowadzeniu.

Molina wraca na tor w Ferrari z numerem 61 i wyprzedza Patricka Longa pomimo cieplejszych opon w Porsche z numerem 58.

Jednak to K-Pax Racing wykonało najlepszą operację od czasu, gdy Rodrigo Baptista, kierujący Maxime Souletem w Bentleyu Continental GT3 nr 3, wyszedł na prowadzenie po zjechaniu do boksów. Brazylijczyk pokonuje następnie Ferrari Miguela Moliny i Porsche Patricka Longa.

Następnie Molina stracił wszelkie szanse na zwycięstwo, wracając do alei serwisowej, aby wymienić lewe tylne koło, co było oznaką potencjalnego problemu z oponą Hiszpana.

Kolejność na czele nie zmieni się aż do mety, Baptista zwyciężył w rajdzie przed Longiem, Wolfem Henzlerem (Porsche 911 GT3 R n°24 – Alegra Motorsports), Miguelem Moliną i Danielem Moradem (Porsche 911 GT3 R n°22 – Alegra sporty motorowe).

Zwycięstwo Pro-Am przypadło Acura NSX GT3 nr 43 – RealTime Racing of Curtis-Cameron, która zajęła 6. miejsce z szachownicą.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz