Théo Pourchaire robi postępy, Juju Noda daleko w tyle w testach na Suzuce

Théo Pourchaire wytrwale uczy się toru Suzuka i prowadzenia Super Formuły, podczas gdy nastolatek Juju Noda wyprzedza najlepsze czasy o ponad 4 sekundy.

opublikowany 06/12/2023 à 08:39

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Théo Pourchaire robi postępy, Juju Noda daleko w tyle w testach na Suzuce

Jednomiejscowy samochód, którym Théo Pourchaire jeździ dla zespołu Impul na torze Suzuka. Zrzut ekranu

Przygotowania do sezonu Super Formuły 2024 obejmują trzy dni treningów na słynnym torze Suzuka (Japonia). Do testów tych zaproszono dwudziestu dwóch kierowców, po raz pierwszy od zakończenia sezonu 2023. Debiut Theo Pourchaire w Japonii są szczegółowo badane.

Niedawny mistrz FIA Formuła 2 ewoluuje w zespole Impul. 20-letni Francuz swoje pierwsze dwie sesje zakończył poza pierwszą dziesiątką, ale widać, że ma wiele do poprawy. Jego najlepsze okrążenie, które odbyło się w środę rano, dało mu 10 sekundy straty do najlepszego wyniku Yuhi Sekiguchi (Team KCMG) i zajął 2. miejsce.

CZYTAJ TAKŻE > Théo Pourchaire potwierdził udział w testach nowicjusza w Super Formule

Po południu Théo Pourchaire poprawił swoją pozycję o dwa miejsca (16.), ale przede wszystkim stracił prawie siedem dziesiątych sekundy do najszybszego w sesji, Sho Tsuboi (Team TOM'S). Szybsze tempo na przestrzeni kilku godzin, co wiele mówi o jego zdolnościach adaptacyjnych. Tak naprawdę Théo Pourchaire nigdy nie prowadził samochodu jednomiejscowy Super Formuły (670 kg przy ponad 550 KM, bardziej konkurencyjny stosunek mocy do masy niż w F2), a nawet mniej na jednym z najbardziej wymagających torów na świecie, Suzuka!

Zarejestrowany również w tych testach japoński Juju Noda (TGM Grand Prix) dominował z tyłu zarówno rano, jak i po południu. Młody kierowca w wieku 17 lat, również debiutant Super Formuła, wyświetla znaczne opóźnienie, przekraczające 4 sekundy. Mistrz Drexler-Automotive Formula 3 Cup 2023 i ósmy w Euroformula Open za kierownicą Formuła 3 boryka się z bardzo znaczną różnicą w osiągach w porównaniu ze swoimi jednomiejscowymi pojazdami, którymi jeździł w Europie.

Ranking poranny:

Ranking popołudniowy:

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz