Droux i Houllier lśnią w słońcu Castellet

Kontynuacja zawodów w Le Castellet w V de V Endurance Series, z kwalifikacjami do kategorii GT-Tourism dziś rano; sesje, którym towarzyszyły także pierwsze wyścigi w Funyo i Single-seater z zachowaniem hierarchii w obu przypadkach.

opublikowany 07/09/2015 à 12:54

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Droux i Houllier lśnią w słońcu Castellet

Opis projektu Monoplace V z V

Wyścig 1: Płynnie od początku do końca

Samochody jednomiejscowe nabrały tempa w sobotni poranek na torze Paul Ricard podczas pierwszego wyścigu weekendu. 28 zawodników wyruszyło na 20? sprint i David Droux (Formuła Renault 2.0 #97? RC Formula) nie dał się zaskoczyć Riccardo Cazzanidze (Formuła Renault 2.0 nr 97 podczas Grand Prix GSK), który mimo wszystko zaliczył doskonały lot z 2. miejsca. Szwajcar cofa się i natychmiast powiększa przewagę w tempie 0 na okrążeniu. Jego prześladowcy już nigdy go nie zobaczą? I podczas gdy Droux udaje się utrzymać przewagę wynoszącą około 7, aktualny mistrz Daniele Cazzaniga jest coraz bliżej swojego brata, który przed metą przełamuje dwie pętle. Riccardo obraca się i spada na 3. miejsce. Alexandre Jouannem (Formuła Renault 6 nr 6? CPB Sport) zakwalifikował się na 2.0. miejscu, zajął 44. miejsce tuż przed Gillesem Heriau (Formuła Renault 5 nr 3? Formula Motorsport) i Julienem Falchero (Formuła Renault 2.0 nr 37? Grand Prix GSK). Zwycięstwo w kategorii B przypadło Oscarowi Arcili (Formuła Renault 2.0 n°3? SG Racing), który w klasyfikacji generalnej uplasował się na 2.0. miejscu.

Wyścig 2: Droux podwaja stawkę

David Droux (Formuła Renault 2.0 nr 97 – RC Formula) odtworzył ten sam scenariusz podczas drugiego wyścigu, tracąc przeciwników już na pierwszych okrążeniach, po czym ustabilizował swoją przewagę na poziomie 2-3. Za pierwszym zakrętem: Daniele Cazzaniga (Formuła Renault 6 nr 2.0? GSK SAS) z kolei popełnia błąd, który drogo go kosztuje. Będzie to tylko ranking? 81. Alexandre Jouannem (Formuła Renault 9 nr 2.0) po raz kolejny wspina się na 44. stopień podium, tuż za Riccardo Cazzanigą (Formuła Renault 3 nr 2.0? GSK Grand Prix). Kierowca CPB Sport, od dawna plasujący się na 1. miejscu, w końcówce wyprzedził Alexeya Chuklina (Formuła Renault 5 nr 2.0? RC Formula) i Gillesa Heriau (Formuła Renault 47 nr 2.0? Formula Motorsport). Oscar Arcila (Formuła Renault 37 nr 2.0? SG Racing), uplasowany na 9. miejscu, po raz kolejny zwycięża w kategorii B.

Wyzwanie Funyo V z V

Wyścig 1: Houllier utrzymuje kontrolę

Funyo podążają śladami samochodów jednomiejscowych, organizując pierwszy wyścig w swojej kategorii. O 9:20 pierwszy samochód wyjedzie na start, a opiekun pole position Arlan Boulain zademonstruje pełny potencjał swojego SP 05 nr 32 podczas startu. Z tyłu lider klasyfikacji generalnej Romain Houllier (HMC Lohéac – Funyo 5 n°24) jest nieco ograniczony, gdy gasną światła, ale nie daje się zastraszyć. Linię mety przekroczył jako zwycięzca, wyprzedzając Christophe'a Girardota (SP 05 nr 11 w Prom?Auto Sport), który jak kula armatnia wrócił z 5. pozycji. Ten sukces pozwolił mu także powiększyć przewagę w mistrzostwach nad niesklasyfikowaną Gwenaëlem Delomierem (Funyo 5 nr 58 w Kramer Racing). Drugie i trzecie miejsce odziedziczyli Cyril Denis (Funyo 5 n°72 – Wintec) i jego kolega z drużyny Julien Goupy (Funyo 5 n°45), którzy walczyli długo. Pierwsze miejsce w kategorii B zajmuje Renaud Malinconi (Funyo 2 n°3? GC Automobile).

Opis projektu Wytrzymałość VHC V de V: Doe wraca w kwalifikacjach

W sobotę rano John Doe udzielił odpowiedzi Franckowi Metzgerowi. Kierowca Classic Racing Experience, autor czasu 2:22:516, zdobył pole position w kategorii VHC tuż przed Cescą Grac nr 6, który wyróżnił się w prywatnych testach. Pod koniec tej sesji dwóch czołowych zawodników dzieliło pięć dziesiątych. Yann Le Calvez (Elva MK8 nr 3? Mecamotor), Richard Bryan (Chevron B36 nr 76? RLR M Sport) i Alain Bazard (Ford GT 40 nr 2? ARA Engineering) uzupełniają pierwszą piątkę.

4-godzinny wyścig wytrzymałościowy GT / Touring: LMP3 zdobywa pole position

Ginetta LMP3 nr 32 zespołu LNT wystartuje z pole position w kategorii GT-Touring z Michaelem Simpsonem i Lawrence'em Tomlinsonem za kierownicą. Ten ostatni, zależny od czasu 2:05:734, będzie dzielić pierwszy rząd z Ferrari F458 n°2 de Pagny / Perrier / Bouvet qui mènent le classement général. L?équipage Cordoni / Zanuttini / Montermini (Ferrari F458 n°51 ? AF Corse) occuperont la 3e place sur la grille juste devant les teams IDEC Sport Racing (Paul et Patrice Lafargue ? Porsche 911 GT3-R n°1) et Speed Factory (Konstantin / Dainius / Von Oostrum ? Ginetta LMP3 n°5).

0 Zobacz komentarze)

Paul Ricard – C2 PCCF 2024