W poszukiwaniu pierwszych tytułów w Magny!

Ostatnie spotkanie zorganizowane w tym sezonie we Francji, przed finałem zawodów Proto i GT / Tourism Endurances w Estoril, w połowie listopada, zakończy wyzwania Funyo, Single-seater i VHC.

opublikowany 28/09/2015 à 12:04

Dupuis

  Skomentuj ten artykuł! 0

W poszukiwaniu pierwszych tytułów w Magny!

Trzy etapy, których sukcesu nie można odmówić, które przynoszą wspaniałe walki i które przy tej okazji przyznają pierwsze laury listy V de V 2015 Wytrzymałość Seria. Otoczenie jest idylliczne, ponieważ Magny-Cours to wspaniały i interesujący tor z różnorodnością bardzo technicznych fragmentów, takich jak zakręty Estoril, Nürburgring czy Imola? Jest w kalendarzu od ponad 20 lat, znajduje się niedaleko Paryża, Burgundia to piękny region, pełen dobrych ludzi, z którym łączą mnie silne więzi. Szkoda, że ​​nie jest już mile widziany F1 bo na to zasłużył. Serge Saulnier, który zarządza torem od kilku lat, nie szczędzi wysiłków, aby rozwijać obiekt i utrzymywać jego jakość. Zespół torowy prowadzony przez Philippe'a Decharne'a jest bardzo profesjonalny, a praca z nim zawsze jest przyjemnością. Krótko mówiąc, czujemy się tam dobrze. Co roku, ponieważ jest to ostatnia szansa na zgromadzenie wszystkich talerzy, w piątkowy wieczór organizujemy gigantyczną imprezę, na której gromadzi się prawie tysiąc osób, w obecności naszych lojalnych partnerów, którzy oferują bardzo atrakcyjne nagrody przy dźwiękach „kraju” orkiestra. Impreza, jaką znamy w V de V? Nie przegap tego ponownie w tym roku. Czekamy na Ciebie ! »

Erica Van de Vyvera

6 godzin V de V Endurance Proto: jeśli otwarte?

W pierwszych pięciu spotkaniach sezonu cztery różne załogi stanęły na najwyższym stopniu podium. Ta statystyka świadczy o tym, że nie da się przewidzieć najmniejszego przewidywania i jeśli dziś na czele stanie trio Dannielou / Maulini / Wolff (nr 33) zawdzięcza to swoim dwóm zwycięstwom, ostatnie odniesione podczas 12-godzinnego wyścigu w Castellet, przy współczynniku 2. Kolejna załoga ścigająca się na Normie M20 FC CD Sport, Accary, Bole Besançon i Foubert (nr 31) zajmują dzisiaj Dziś trzeci stopień na prowizorycznym podium, które pogrupowano w 13,5 małych punktów i na którym stawiają Niemca Petersena. Ten ostatni, który znalazł duet Gachnang / Faggionato w Var na Normie nr 41 zespołu Palmyr. Pierwszy Ligier JS53 Evo 2 stanął u stóp podium dzięki Patrice’owi i Paulowi Lafargue’om, którzy bronili barw IDEC Sport Racing. Wreszcie w kategorii Prestige dominuje obecnie Team One z André / G. i R. Striebigiem.

Funyo V de V Challenge: wytrzymałość jako apoteoza

Z 11 zwycięstwami na swoim koncie w 2015 roku, w porównaniu do 4 od swojego najbliższego rywala Gwénaëla Delomiera i 69 punktami przewagi, wydaje się, że Romain Houllier zmierza prosto do tytułu. Ostateczne podium nie jest jednak pewne, bo jeśli rywalowi uda się jeszcze ukraść mu koronę, a matematycznie Cédricowi Gardinowi, Cyril Denis ze swojej strony wciąż może ubiegać się o honorowy tytuł wicemistrza. Od Delomiera dzieli go 45 punktów, a do rozdania pozostało 90. Dzień po finale sezonu, który zgromadzi tradycyjne, bogato zaopatrzone pole 35 Funyo, około dwudziestu zawodników weźmie udział w wyjątkowym godzinnym teście wytrzymałościowym dla dwóch kierowców, z wymaganym pięciominutowym postojem w pit stopie. Ostatni pokaz sztucznych ogni dla lojalnych uczestników Challenge przed ponownym spotkaniem w przyszłym roku!

Wyzwanie wytrzymałościowe V de V HCV: Porsche ? Albo Chevron?

U progu końca sezonu, który zabierze zawodników historycznych pojazdów wyczynowych z Barcelony na Magny-Cours, prognozy mówią o zwycięstwie Porsche. Konsekwentny od początku Franck Thybaud zbliża się do ostatniego etapu jako lider za kierownicą swojego Porsche 944 Cup należącego do zespołu AB Sport Auto. Należy jednak uważać na groźnego Bernarda Moreau, za którego znakomitym Porsche 911 3,0 RSR traci zaledwie 17,5 punktu, czy na Didiera Cruveliera, który ze swoim 3 911 litrami wciąż może zająć czołową trójkę. John Doe, który swoim Chevronem B3,0 zajmuje trzeci stopień tymczasowego podium, wciąż potrafi przekonać wszystkich!

4-godzinny wyścig wytrzymałościowy GT / turystyka: przerwa przed finałem

Korzystając z dwóch pechowych wyścigów panujących mistrzów Patrice'a i Paula Lafargue'ów (Porsche 911 GT3-R - IDEC Sport Racing) w Dijon, a następnie w Castellet, trio Jean-Paul Pagny / Thiery Perrier / Jean-Bernard Bouvet (Ferrari 458 GT2 – VIsiom) powiększa przewagę na szczycie, mając solidną przewagę nad drugim miejscem zajmowanym obecnie przez Monttermini / Cordoni / Zanuttini (Ferrari 458 GT3 – AF Corse). Czwarty w klasyfikacji generalnej duet Kanaroglou / Campos (Mosler – Escuelas Espanola de Pilotos) prowadzi w GTV2, a Calari / Alexander David (GC10-V8 – GC Automobile) dominuje w klasie S1 zarezerwowanej dla Silhouettes. Jednak na zwycięstwo w Burgundii będziemy musieli liczyć także na LM P3, które animowały poprzednią imprezę, z pierwszym sukcesem Ginetty zespołu LNT.

Opis projektu Monoplace V de V: dla Droux to niemal formalność

Gdyby ta ostatnia runda Single-Seater Challenge nie została rozegrana przy współczynniku 1,5, koronę zdobyłby David Droux już podczas poprzedniej imprezy w Paul Ricard, któremu w tym sezonie umknęło tylko jedno zwycięstwo. Pozostawia to zatem nadzieję dla Riccardo Cazzanigi, jedynego, który może mu ukraść, podczas gdy Oscar Arcila, Gilles Heriau, Julien Falchero i Pietro Peccenini (również pierwszy dżentelmen) wciąż mogą znaleźć się w finałowej trójce.

Skomentuj ten artykuł! 0

Aby przeczytać także

komentarze

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz