Pokaz siły jest ostateczny. Startując z 3. pozycji na starcie, za Alexem Palou (Teo Martin Motorsport) i Pietro Fittipaldim (Lotus), którzy uzyskali dokładnie ten sam czas podczas 2. kwalifikacji, Egor Orudzhev skoczył, by wyprzedzić Brazylijczyka już w pierwszym zakręcie. Dalsze wyjaśnienia do tekstu, trwające dwie rundy, pozwolą Palou uzyskać niewielką i zauważalną przewagę.
Zejście Fittipaldiego z toru na początku 4. okrążenia zmieni jednak wygląd wyścigu. Nie musząc już patrzeć w lusterka, Orudżew będzie miał tylko jeden cel: ponowne wyruszenie do ataku na Palou. Skrzyżowanie zostanie szybko wykonane, a Hiszpan wydaje się mieć problemy z oponami z powodu dusznego upału. Do tego stopnia, że kierowca zespołu Teo Martin podejmie decyzję o zatrzymaniu się na 7. okrążeniu, aby zmienić tylne opony, zgodnie z wymogami przepisów, podczas drugiego wyścigu.
Ta decyzja będzie zatem ciężka dla Palou, ponieważ mając wolną rękę do ataku i ustawiania najlepszych okrążeń, Orudzhev po własnym postoju faktycznie wróci przed swojego przeciwnika. Odtąd odprawiano mszę…
Z tyłu widowisko było w porządku, a pierwsza walka pomiędzy Matevosem Isaakyanem (SMP Racing) a Diego Menchacą (Fortec Motorsport) szybko zdołała przejąć władzę i awansować na trzecie miejsce na podium. To nie był koniec dla Isaakyana, który również zmartwiony przegrzanymi oponami szybko zablokował małą grupę złożoną z Roya Nissany (RP Motorsport), Alfonso Celisa Jr (Fortec) i Konstantina Tereschenko (Teo Martin). Nie zabraknie wymian pozycji, najbardziej spektakularna będzie miała miejsce na przedostatnim okrążeniu, kiedy Issakyan przegapi hamowanie, otwierając drzwi Nissany i Celisowi, zanim Tereschenko również spróbuje szczęścia i oba samochody zderzą się. Jeśli Izraelczyk wystartuje, ale nie odniesie żadnych znaczących uszkodzeń, Rosjanin cierpi z powodu zniekształconego przodu, co zmusza go do poddania się.
Ostatecznie Matevos Isaakyan, szósty na mecie z szachownicą, przegapił doskonałą okazję, aby dogonić Fittipaldiego w rankingach przed ostatnią rundą, w Barhein w połowie listopada. Na koniec należy zauważyć, że René Binder, wczorajszy zwycięzca pierwszego wyścigu, nie zdołał dotrzeć do samego końca rankingów z powodu problemu technicznego na okrążeniu formującym, w wyniku którego przystąpił do wyścigu jedno okrążenie z tyłu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)