Houllier i Droux pozostają mistrzami

Zawody będą kontynuowane w Le Castellet przez ostatni dzień V de V Endurance Series. W programie w niedzielę rano: Funyo, VHC i jednomiejscowe.

opublikowany 07/09/2015 à 12:57

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Houllier i Droux pozostają mistrzami

Wyzwanie Funyo V z V

Wyścig 2: Podium identyczne z wyścigiem 1

W Funyo Romain Houllier (Funyo 5, nr 24 w HMC Lohéac) zwyciężył, podobnie jak w pierwszym wyścigu. Lider mistrzostw nie był w stanie dotrzymać tempa SP05, które dość szybko oderwały się od stawki – prowadzenie nr 11 Christophe Girardot (Prom?Auto Sport) przejął prowadzenie po przejechaniu numeru 32 Arlana Boulaina trybuny. Houllier do końca pozostanie jednak na szczycie swojej kategorii. Cyril Denis (Funyo 5 n°72? Wintec) i Julien Goupy (Funyo 5 n°45? Wintec) utrzymują swoje 2. i 3. miejsca. Niezły powrót Gwenaëla Delomiera (Funyo 5 n°58? Kramer Racing), która zajęła 7. miejsce. Alexandre Barbiat (Funyo 5, nr 33 w Fundriver) zwyciężył w grupie B, wyprzedzając Xaviera Cousina (Funyo 5, nr 6 w HMC Lohéac) i Renauda Malinconiego (Funyo 5, nr 81 w Prom? Auto Sport).

Wyścig 3: Bezbłędna trasa dla Houlliera

Romain Houllier (Funyo 5 n°24) kończy weekend kolejnym sukcesem i tym samym umacnia swoją przewagę w mistrzostwach. Kierowca zespołu HMC przekroczył linię mety tuż za numerem 05 SP32 Arlana Boulaina (AGR / Bleu Mercure). Prawdę mówiąc, pozycje zostały zamrożone, gdy samochód bezpieczeństwa wjechał na tor dwa okrążenia przed końcem, aby ewakuować Funyo nr 28 Auréliena Robineau (HMC Lohéac). Cyril Denis (Funyo 5 n°72? Wintec) i Cédric Gardin (Funyo 5 n°14? SBD) uzupełniają podium. Renaud Malinconi (Funyo 5 n°81? GC Automobile) zajął pierwsze miejsce w kategorii B, przed Alexandre Barbiatem (Funyo 5 n°33? Funddriver) i Thomasem Despretzem (Funyo 5 n°15? Wintec).

Opis projektu Wytrzymałość HCV V z V

Wyścig 1: Metzger triumfuje samotnie

W ten niedzielny poranek seria V de V Endurance zrobiła mały krok w przeszłość, organizując pierwszy wyścig pojazdów historycznych. Zakwalifikowany na 2. pozycji startowej Franck Metzger (zespół 4) natychmiast objął prowadzenie nad zdobywcą pole position Johnem Doe. I chociaż jego Cesca Grac nr 6 powiększa przewagę, następuje zwrot akcji! Chevron B60 nr 121 jego przeciwnika został zmuszony do powrotu do boksów. Dlatego Elva MK8 nr 3 Yanna Le Calveza (Meca Motor) zajęła w prototypach 2. miejsce przed Bryanem (Chevron B36 nr 76 – RLR MSport).

Opis projektu Monoplace V z V

Wyścig 3: Droux przelatuje przez wydarzenie

David Droux (wzór Renault 2.0 #97? RC Formula) ostatecznie nie pozwoliły w ten weekend wymknąć się żadnemu zwycięstwu. Szwajcar nie stawił czoła Riccardo Cazzanidze (Formuła Renault 2.0 nr 1 – GSK Grand Prix) na pierwszym zakręcie, ale szybko odzyskał pozycję. Sprowadzi najbliższego prześladowcę do prawie dziesięciu sekund. Drugie miejsce pozostanie ze swoim włoskim przeciwnikiem, ale do końca Alexandre Jouannem (Formuła Renault 2 nr 2.0) wywierał na niego presję. Następnie podążaj za Felixem Hirsigerem (Formuła Renault 44 nr 2.0? RC Formula) i Julienem Falchero (Formuła Renault 7 nr 2.0? GSK Grand Prix). Oscar Arcila (Formuła Renault 3 nr 2.0 w SG Racing) błyszczy w kategorii B przed Lucą Furbatto (Renault Formuła 2.0 #23? Viola Formula) i Grégory Choukroun (Renault Formula 2.0 nr 53? Lamo Racing Car).

0 Zobacz komentarze)