Pierwszy mistrz jest już znany na Magny-Cours

Ostatnie francuskie spotkanie sezonu V de V Endurance Series, zawody Magny-Cours tradycyjnie odbywają się w ciepłej atmosferze.

opublikowany 11/10/2015 à 18:32

Dupuis

  Skomentuj ten artykuł! 0

Pierwszy mistrz jest już znany na Magny-Cours

Aby jeszcze bardziej rozgrzać atmosferę, w piątek David Droux otworzył ogień, ogłaszając się w konkursie Single-seater Challenge jako pierwszy zwycięzca rocznika 2015 serii zapoczątkowanej przez Erica Van de Vyvera.

Opis projektu Monoplace V de V: formalność dla Droux

Przy współczynniku 1,5 etap w Niverne nadal może pozwolić Riccardo Cazzanidze zdetronizować Davida Droux z przywództwa, które sprawuje od pierwszej rundy w Hiszpanii. Jednak mając 147 punktów za sobą i 180 do rozdysponowania w ten weekend, potrzebny byłby cud. Do czego zatem nie doszło, gdyż Włoch nie był obecny, aby bronić swoich szans podczas tego finału. Szwajcar z RC Formula po prostu musiał wystartować i definitywnie zdobyć koronę. Postanowił jednak dodać stylu podpisując nową pozycję, którą przekształcił w kolejne niepodważalne zwycięstwo, dodając tym samym do swojego rekordu w tym sezonie 13. sukces w 15 wyścigach. Pod nieobecność swojego lidera Julien Falchero zabłysnął barwami Grand Prix GSK, wchodząc na drugi stopień podium przed Gillesem Heriau (Formula Motorsport). U progu czołowej trójki Christophe Hurni (Sports Promotion) zwycięża w Gentleman Driver i wyprzedza Oscara Arcilę (SG Racing), pierwszego w klasyfikacji B.

Opis projektu Wytrzymałość VHC V de V: w Metzger ostatnia kwalifikacja

Za kierownicą swojej Ceski Grac Franck Metzger wystartował z pole position w pierwszym z dwóch godzinnych wyścigów zarezerwowanych dla weteranów. W pierwszym rzędzie będzie mu towarzyszyć Osella PA9 Gérarda Pargamina, pierwszy SP3, natomiast drugie miejsce podzielą John Doe (Chevron B60) i duet Lion / Champetier de Ribes (Osella PA6). Wśród pretendentów do tytułu para Thybaud / Abric (Porsche 944 Cup) jest obecnie na najlepszej pozycji.

Funyo V de V Challenge: powrót mistrza

Koronowany zwycięzca konkursu Funyo Challenge w zeszłym sezonie, Jean Quelet powraca w ten weekend i na czele stawki stanął model SP05, wyprzedzając Yvesa Orhanta. Na starcie, który wystartuje, będą przed pierwszą F5 w rękach Gwénaëla Delomiera, który na swoim terenie wciąż ma nadzieję na dogonienie Romaina Houlliera, z którym dzieli drugi rząd.

4-godzinny wyścig wytrzymałościowy GT / Touring: pierwszy rząd LM P3

Zanim Dons/Geddie za kierownicą Ginetta LM P3 nr 24 nadawał tempo podczas nocnej sesji, w oczekiwaniu na wyścig, który zakończy się w sobotę o 22:25, trio siostrzanego samochodu LNT zespół, któremu powierzono Tomlinson / Simpson / Schjerpen, zapewnił sobie drugie z rzędu pole position przed swoimi kolegami z drużyny. Za tą w 100% angielską pierwszą linią kryje się Ferrari 458 GT3 n°51 AF Corse z Cordoni / Zanuttini / Montermini zajmie drugie miejsce z Pescarolo 02 z Poilpre / Da Cunha. Liderzy klasyfikacji, załoga Pagny, Perrier i Bouvet (Ferrari 458 GT2 n°2 Visiom) wystartuje z 5. pozycji, natomiast na 8. pozycji Kanaroglou/Campos (Mosler MT 900 Escuela Espanola de Pilotes) poprowadzi paczkę GTV2. Wreszcie w klanie Silhouettes sukces w tej chwili należy do GC10-V8 nr 20 Calari / Calmon / Alexander-David.

6-godzinny V de V Endurance Proto: Ligier jak u siebie na wolnych treningach

Producent Magny-Cours nie przegapił swojego debiutu na tym torze, gdzie w trakcie opracowywania różne ewolucje Ligiera JS 53 spływały po asfalcie. W ten sposób Le Graff od początku mocno uderzył, podnosząc swoje trio Trouillet / Clairay / Perroy (Ligier JS 53 Evo 2 nr 29) na szczyt pierwszej hierarchii prywatnych testów, przed numerem 91 zespołu w rękach Gauvina / Pasiana /Findlaya. Ultimate znalazł się w pierwszej trójce, zanim numer 3 powierzony załodze Lahaye / Heriau / Nicolet zapewnił sobie pozycję lidera podczas dwóch ostatnich sesji, w dzień i w nocy. Giorgio Mondini również w drugiej sesji wyniósł 35 Euro International na 77. miejsce i powtórzył to wieczorem. Na koniec należy wspomnieć o doskonałym trzecim czasie uzyskanym przez Tinseau, współpracującego z Frédériciem Saussetem, na Ligierze nr 2 SRT 3.

Skomentuj ten artykuł! 0

Aby przeczytać także

komentarze

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz