Pierwszy mistrz jest już znany na Magny-Cours

Ostatnie francuskie spotkanie sezonu V de V Endurance Series, zawody Magny-Cours tradycyjnie odbywają się w ciepłej atmosferze.

opublikowany 11/10/2015 à 18:32

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Pierwszy mistrz jest już znany na Magny-Cours

Aby jeszcze bardziej rozgrzać atmosferę, w piątek David Droux otworzył ogień, ogłaszając się w konkursie Single-seater Challenge jako pierwszy zwycięzca rocznika 2015 serii zapoczątkowanej przez Erica Van de Vyvera.

Opis projektu Monoplace V de V: formalność dla Droux

Przy współczynniku 1,5 etap w Niverne nadal może pozwolić Riccardo Cazzanidze zdetronizować Davida Droux z przywództwa, które sprawuje od pierwszej rundy w Hiszpanii. Jednak mając 147 punktów za sobą i 180 do rozdysponowania w ten weekend, potrzebny byłby cud. Do czego zatem nie doszło, gdyż Włoch nie był obecny, aby bronić swoich szans podczas tego finału. Szwajcar z RC Formula po prostu musiał wystartować i definitywnie zdobyć koronę. Postanowił jednak dodać stylu podpisując nową pozycję, którą przekształcił w kolejne niepodważalne zwycięstwo, dodając tym samym do swojego rekordu w tym sezonie 13. sukces w 15 wyścigach. Pod nieobecność swojego lidera Julien Falchero zabłysnął barwami Grand Prix GSK, wchodząc na drugi stopień podium przed Gillesem Heriau (Formula Motorsport). U progu czołowej trójki Christophe Hurni (Sports Promotion) zwycięża w Gentleman Driver i wyprzedza Oscara Arcilę (SG Racing), pierwszego w klasyfikacji B.

Opis projektu Wytrzymałość VHC V de V: w Metzger ostatnia kwalifikacja

Au volant de sa Cesca Grac, Franck Metzger s?est assuré de s?élancer en pole position de la première des deux courses d?une heure réservées aux anciennes. Il sera accompagné sur la première ligne par l?Osella PA9 de Gérard Pargamin, première SP3, tandis que John Doe (Chevron B60) et le duo Lion / Champetier de Ribes (Osella PA6 se partageront la deuxième. Parmi les prétendants au titre, la paire Thybaud / Abric (Porsche 944 Cup) est actuellement la mieux placée.

Funyo V de V Challenge: powrót mistrza

Koronowany zwycięzca konkursu Funyo Challenge w zeszłym sezonie, Jean Quelet powraca w ten weekend i na czele stawki stanął model SP05, wyprzedzając Yvesa Orhanta. Na starcie, który wystartuje, będą przed pierwszą F5 w rękach Gwénaëla Delomiera, który na swoim terenie wciąż ma nadzieję na dogonienie Romaina Houlliera, z którym dzieli drugi rząd.

4-godzinny wyścig wytrzymałościowy GT / Touring: pierwszy rząd LM P3

Zanim Dons/Geddie za kierownicą Ginetta LM P3 nr 24 nadawał tempo podczas nocnej sesji, w oczekiwaniu na wyścig, który zakończy się w sobotę o 22:25, trio siostrzanego samochodu LNT zespół, któremu powierzono Tomlinson / Simpson / Schjerpen, zapewnił sobie drugie z rzędu pole position przed swoimi kolegami z drużyny. Za tą w 100% angielską pierwszą linią kryje się Ferrari 458 GT3 n°51 AF Corse z Cordoni / Zanuttini / Montermini zajmie drugie miejsce z Pescarolo 02 z Poilpre / Da Cunha. Liderzy klasyfikacji, załoga Pagny, Perrier i Bouvet (Ferrari 458 GT2 n°2 Visiom) wystartuje z 5. pozycji, natomiast na 8. pozycji Kanaroglou/Campos (Mosler MT 900 Escuela Espanola de Pilotes) poprowadzi paczkę GTV2. Wreszcie w klanie Silhouettes sukces w tej chwili należy do GC10-V8 nr 20 Calari / Calmon / Alexander-David.

6-godzinny V de V Endurance Proto: Ligier jak u siebie na wolnych treningach

Producent Magny-Cours nie przegapił swojego debiutu na tym torze, gdzie w trakcie opracowywania różne ewolucje Ligiera JS 53 spływały po asfalcie. W ten sposób Le Graff od początku mocno uderzył, podnosząc swoje trio Trouillet / Clairay / Perroy (Ligier JS 53 Evo 2 nr 29) na szczyt pierwszej hierarchii prywatnych testów, przed numerem 91 zespołu w rękach Gauvina / Pasiana /Findlaya. Ultimate znalazł się w pierwszej trójce, zanim numer 3 powierzony załodze Lahaye / Heriau / Nicolet zapewnił sobie pozycję lidera podczas dwóch ostatnich sesji, w dzień i w nocy. Giorgio Mondini również w drugiej sesji wyniósł 35 Euro International na 77. miejsce i powtórzył to wieczorem. Na koniec należy wspomnieć o doskonałym trzecim czasie uzyskanym przez Tinseau, współpracującego z Frédériciem Saussetem, na Ligierze nr 2 SRT 3.

0 Zobacz komentarze)