Ricard rozpoczyna odcinek u siebie

Pod koniec miesiąca na torze Paul-Ricard w Var odbędzie się piąte spotkanie sezonu VdeV Endurance Series.

opublikowany 19/08/2015 à 12:51

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Ricard rozpoczyna odcinek u siebie

„Drugą część sezonu zmierzą się z zawodnikami V de V Wytrzymałość Seria w trzech wspaniałych miejscach, od Castellet po Estoril, przez Magny-Cours. Ten finałowy sprint rozpocznie się w dniach 28–30 sierpnia pierwszym postojem w Prowansji, w kompleksie Paul Ricard z bardzo selektywną trasą i doskonałą infrastrukturą. Otacza go także bajeczna okolica, a bliskość morza sprawia, że ​​jest to jedna z najpopularniejszych rund w kalendarzu. Powitanie ze strony zespołu toru, na którego czele stoi Stéphane Clair, jest również doskonałe i zawsze miło jest wspólnie organizować takie wydarzenie. Jako pierwsi wystąpiliśmy tam po ponownym otwarciu obiektu dla zawodów w 2009 roku i od tego czasu pozostaje on bardzo popularnym przystankiem zarówno dla naszej organizacji, jak i naszych konkurentów. Ta edycja nam to potwierdzi obecnością bogato wypełnionych pól, zwłaszcza Challenge GT/Tourisme V de V, które nabiera tempa wraz z pojawieniem się BMW Z4 bardzo znanego włoskiego zespołu ROAL Motorsport oraz dwóch nowych LM P3 . . Te zobowiązania są ważne na przyszłość, ponieważ gdy skosztujesz serii V de V Endurance, uwiedziesz konkurencję, a przede wszystkim przyjazność padoku. Jak zawsze Paul Ricard zapowiada się na imprezę, więc już od czwartkowego wieczoru zapraszamy! »

Erica Van de Vyvera

12 godzin V de V Endurance Proto: Niemożliwa prognoza

Wprowadzenie nowego rozporządzenia – dotyczącego handicapów przydzielanych w zależności od poziomu załóg – zapewniło nam od początku roku wystawne wyścigi, na koniec których zwycięzca ma zaledwie kilka sekund przewagi nad wicemistrzem. Czy zawody w Castellet, oceniane przez 12 godzin, odbędą się w CD Sport czy IDEC Sport Racing? Te dwie drużyny zajmują odpowiednio dwa pierwsze miejsca w Challenge z Normą M20 FC nr 30 Accary / Bole Besançon / Foubert oraz Ligierem JS53 Evo 2 Patrice'a i Paula Lafargue'a, związanymi z Enjalbertem. Graff Racing, zainstalowany na trzecim stopniu tymczasowego podium z Ligierem nr 29 z Trouillet / Clairay / Perroy, będzie jednak miał coś do powiedzenia, podobnie jak Norma nr 8 TFT obecnego mistrza Capillaire, który miał pecha od początku sezonu ze swoimi kolegami z drużyny Ferté i Illiano.

4-godzinny wyścig wytrzymałościowy GT / Touring: LM P3 w tarapatach?

L?escale varoise verra le retour en piste de la Ginetta LM P3 du Prime Racing Luxembourg qui anima, avec la Pescarolo, le début de course à Dijon. Elle sera rejointe par deux autres protos du constructeur anglais, engagés par Speed Factory et l?équipe officielle LNT. Lawrence Tomlinson, qui dirige cette structure- créatrice de l?auto – semble séduit par ce concept unique en Europe qui consiste à mêler LM P3, GT et Silhouette. Grâce au nivellement des performances, les GT demeurent néanmoins les références et, revanchards, Patrice et Paul Lafargue (Porsche 911 GT3-R n°1) auront à cœur de retrouver leur leadership après un rendez-vous bourguignon cauchemardesque. Une épreuve remportée par la Ferrari 458 GT2 nr 2 nowych liderów Pagny / Perrier / Bouvet, autorzy bezbłędnego przejazdu przeciwko Moslerowi MT900 nr 8 w Kanaroglou / Campos, obecnie trzeci w Challenge i na czele GTV2. Uważaj także na AF Corse, który zna Ferrari 458 GT3 jak własną kieszeń, lub ROAL Motorsport, który jest nowy w mistrzostwach, ale który dzięki BMW Z4 GT3 cieszy się solidną międzynarodową reputacją!

Wyzwanie wytrzymałościowe V de V VHC: do syta

Przesiąknięty historią plac zabaw dla historycznych pojazdów wyścigowych, które są ozdobą spotkań V de V Endurance Series. W rankingu dominuje wspaniałe Porsche 911 3,0 RSR nr 1 niezniszczalnego Bernarda Moreau, które wyprzedza Chevron B60 nr 121 Johna Doe. Ten ostatni, zwycięski w Dijon, zajmuje czołowe miejsce w hierarchii prototypów, wśród których prowadzi Osella PA9 Gérarda Pargamina i Ford GT 40 Alaina Bazarda.

Funyo V de V Wyzwanie: Piękno liczb

Ładnym prototypom wymyślonym przez Yvesa Orhanta nie można odmówić sukcesu. W tym spektakularnie gęstym peletonie Romain Houllier i Gwenaël Delomier radzą sobie jak dotąd dobrze, ale Cédric Gardin nigdy nie jest zbyt daleko, podobnie jak Cyril Denis!

Opis projektu Monoplace V de V: Polowanie na Droux trwa

Choć podczas pierwszego wyścigu w Burgundii z powodu kary spadł z piedestału, David Droux pozostaje mistrzem FR 2.0. Riccardo Cazzaniga, jego wicemistrz, utrzymał się, ale Szwajcarzy mają kontrolę. Jeśli chodzi o Oscara Arcilę, nienagannego w B, uzupełnia on obecne czołowe trio.

0 Zobacz komentarze)