Nowy FR 2.0 testowany w Motorland

Renault zorganizowało na początku tygodnia sesję testową w Motorland Aragon, aby kilku kierowców mogło wypróbować nowy jednomiejscowy samochód, który będzie używany w 2010 roku w mistrzostwach Formuły Renault 2.0 oraz w Eurocup.

opublikowany 12/02/2010 à 15:06

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Nowy FR 2.0 testowany w Motorland

Dwunastu kierowców mogło na zmianę zasiąść za kierownicą Nouvelle Formula Renault 2.0, plik jednomiejscowy które będą teraz wyposażać Eurocup Formuły Renault 2.0, a także mistrzostwa krajowe. Znajduje się na pokładzie podwozia nr 1, pierwszego podwozia, które opuściło warsztaty fabryczne Alpine Dieppe, że kierowcy zaproszeni przez Renault Sport Technologies mogli ocenić charakterystykę samochodu.

Filipe Albuquerque, który doskonale znał samochód, uczestnicząc w jego rozwoju, w poniedziałek przejechał pierwsze kilometry, zanim przekazał kierownicę Mathieu Arzeno, 2009 Espoir z magazynu Echappement. To właśnie wtedy doświadczony Aleix Alcaraz wypróbował Nową Formułę Renault 2.0, mogąc porównać jej cechy z cechami poprzedniczki, w szczególności wzrost wydajności.

Luciano Bacheta, również koneser starego jednomiejscowego samochodu, zasiadł we wtorek przy lepszej pogodzie za kierownicą Nowej Formuły Renault 2.0. Sandro Lukovic, a następnie Grégoire Demoustier, który tej zimy zagrał po raz drugi Trofeum Androsa z Olivierem Panisem (Skoda), następnie wypróbował jednomiejscowy samochód opracowany przez Renault Sport Technologies, po czym przekazał kierownicę Vincentowi Beltoise i Thibautowi Taquetowi.

W środę jednomiejscowego bolidu próbował Yann Zimmer, wicemistrz Formul?Academy Euro Series (obecnie F4 Eurocup 1.6), a także Bart Hykelma i Jakub Klasterka. Te trzy dni testów pozwoliły zaangażowanym zespołom potwierdzić swoje zaangażowanie w Formułę Renault 2.0, a kierowcy mogli zmierzyć osiągi tego nowego jednomiejscowego samochodu.

Zespoły KTR, CRAM Competition i Korainen Bros były również obecne na Motorland, aby rozpocząć jazdę swoimi samochodami. W przypadku zespołu KTR to sam Kurt Mollekens był odpowiedzialny za pierwszą jazdę FR 2.0.

Ze względu na bardzo zmienne warunki pogodowe organizatorzy testów postanowili nie mierzyć czasów poszczególnych kierowców. Natomiast pierwsze zbiorcze testy odbędą się na torze Ricardo-Tormo w Walencji 22 i 23 lutego.

0 Zobacz komentarze)