Radical pojawia się w serii V de V Endurance w siatkach GT i Proto

Radical inwestuje w serię VdeV Endurance, zarówno GT, jak i Prototype, na rok 2015.

opublikowany 16/01/2015 à 15:24

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Radical pojawia się w serii V de V Endurance w siatkach GT i Proto

Radical, który w tym roku pojawił się na 4. wyścigu Magny-Cours, powraca do kategorii GT ze swoim coupe o nazwie Radical RXC. Samochód ten, który pokazał cały swój potencjał w GT Cup (Wielka Brytania) i Supercar Challenge (Holandia), jest wyposażony w centralnie umieszczony silnik V8 o pojemności 2,7 lub 3,0 litra. Bloki te, o mocy od 400 do 440 koni mechanicznych, współpracują z siedmiobiegową skrzynią biegów. Angielska marka będzie oferować także wersję z silnikiem Ford V6 Bi Turbo o mocy 430 koni mechanicznych. Model ten, mający 4,3 m długości i 1,96 szerokości, waży około 900 kg.

A skoro wiadomości nigdy nie przychodzą same? Radical ogłasza pojawienie się modelu, który zastąpi SR3 RS: SR3 RSX. Reputacja Radical SR3 jest dobrze ugruntowana – 1000 egzemplarzy sprzedanych na całym świecie. Ten typ Radical, znany ze swojego komfortu, to idealny samochód dla początkujących lub dżentelmenów. Model ten waży 570 kg i jest wyposażony w czterocylindrowy silnik o mocy 260 KM, rurowe podwozie i łopatki zmiany biegów. Co więcej, samochody te będą podlegały specjalnej klasyfikacji.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z dystrybutorem: www.ws-competition.com.

0 Zobacz komentarze)