W kontekście gospodarczym, który jeszcze bardziej skomplikował kryzys wywołany pandemią wirusa, kwestia kosztów w sportach motorowych wraca na pierwszy plan bardziej niż kiedykolwiek.
W kategorii GT3, gdzie w ostatnich latach ten parametr stale rośnie, Sporty motorowe SRO zamierza ciężko pracować, aby utrzymać sukces swojej sztandarowej dyscypliny.
Po sezonie 2020 rozważymy kilka kierunków refleksji:
– Jeden srebrny kierowca na samochód
– Zmniejszenie liczby personelu zespołu na torach
– Ścisła kontrola nad posiadaniem tylko jednej ciężarówki na samochód
– W 24-godzinnym spa można używać wyłącznie koców grzewczych
– Zmniejsz liczbę opon, jeśli to możliwe, i potencjalnie w 24-godzinnym Spa
– Nałożyć jeden system tankowania dla dwóch samochodów, z ograniczeniami zabraniającymi zespołom obchodzenia tego systemu poprzez używanie różnych licencji
– Modyfikacja zasad pit stopów, ze zmianą opon podczas tankowania
„Redukcja kosztów jest jednym z naszych priorytetów. » – ostro krytykował Stéphane Ratel, prezes SRO Motorsports. Zaufajmy mu, że znajdzie wspólną płaszczyznę ze wszystkimi zespołami zaangażowanymi w jego serię.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)