SRO i Pirelli zgadzają się co do długoterminowej perspektywy

Potwierdzając podpisanie nowego partnerstwa, SRO i Pirelli są teraz powiązane na kilka lat.

opublikowany 01/10/2023 à 13:12

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

SRO i Pirelli zgadzają się co do długoterminowej perspektywy

Pirelli współpracuje z SRO na dłuższą metę. ©GT World Challenge Europe

Historia pomiędzy SRO Motorsports Group a Pirelli jeszcze się nie skończyła. Rozpoczęło się w 2013 roku i było zróżnicowane w różnych kategoriach, takich jak GT World Challenge,IGTC czy GT4 European Series, partnerstwo między obiema stronami przekroczy dekadę.

Rzeczywiście, SRO Motorsports Group i Pirelli ogłosiły to oficjalnie w tę niedzielę w Barcelonie, na marginesie finałuWytrzymałość Cup 2023, przedłużenie współpracy. Nowa umowa obejmuje pięć kolejnych sezonów, do 2028 roku.

To partnerstwo pozwoli nawet włoskiemu producentowi zostać nowym sponsorem tytularnym europejskiej serii Fanatec GT2, która od 2 r. stanie się europejską serią Fanatec GT2024 Powered by Pirelli. Tym samym wszystkie kategorie świata SRO będą nadal korzystać z P Zero DHF oferta wprowadzona przed sezonem 2022.

Zawsze patrząc w przyszłość, dzięki nowej wieloletniej umowie Pirelli będzie nadal rozwijać swoje produkty ” aby odpowiedzieć na ciągłą ewolucję tej dyscypliny, w szczególności wraz z pojawieniem się nowej generacji GT3 w 2025 r.. "

« Aby odnieść sukces w sporcie motorowym, potrzebujesz najlepszych partnerów, a Pirelli właśnie takich mamy, pasemka Stéphane Ratel, założyciel i szef SRO Motorsports Groupe. W ciągu ostatniej dekady dostarczyli naszym zespołom produkt światowej klasy, zapewniając jednocześnie znaczne wsparcie handlowe i techniczne dla naszych wyjątkowych serii i wydarzeń na całym świecie. Naturalnym więc było przedłużenie współpracy o kolejne pięć lat. "

« Kontynuacja organizowania tak emocjonujących i cieszących się coraz większą popularnością mistrzostw jest dla nas ogromną satysfakcją, cieszy się Mario Isola, dyrektor działu sportowego Pirelli. Przez te lata współpracy z SRO wspieraliśmy ewolucję samochodów i formatów wyścigów na całym świecie, a w ciągu najbliższych pięciu lat będziemy wzmacniać to zaangażowanie, potwierdzając ducha, który zawsze nas wyróżniał i kojarzony z organizatorem: silny skoncentruj się na zadowoleniu klientów i fanów. »

CZYTAJ TAKŻE > SRO odsłania kalendarze, znamy termin Spa 24 Hours 2024

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz