Za mało powiedziane, że tego spotkania w Paul-Ricard się spodziewano. Zarówno przez kierowców i zespoły zgłoszone do mistrzostw, jak i przez samych organizatorów, Wilfrieda i Blandine Merafinę. Dziesięć lat po tym, jak postawili zakład o stworzeniu mistrzostw wytrzymałościowych jednej marki, oferujących dużą liczbę godzin jazdy – obecnie 92 godziny w sezonie – samochodami o wysokich osiągach i przystępnych cenach, aby zadowolić zarówno doświadczonych kierowców, jak i dżentelmenów, wynik jest przekonujący: 75 podwozi zbudowano, rozegrano 117 wyścigów i przejechano prawie 2,5 miliona kilometrów na całym torze. Wystarczająco, aby usprawiedliwić wieczór galowy
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)