Misano to jeden z najpopularniejszych torów wśród kierowców Lamera Cup. W ciągu ostatnich czterech lat mistrzostwa odbyły się trzykrotnie na tym torze, na którym szybkie zakręty i długie hamowanie z dużą siłą docisku, przerywane kilkoma wolnymi sekwencjami, są normą. Ogólna przyczepność toru, który w 2020 r. zostanie całkowicie odnowiony, również stanowi wyzwanie wymagające od nas znalezienia najlepszego kompromisu między atakiem a prowadzeniem opon z serii Continental, w które wyposażona jest Lamera. Optymalizacja trwałości tej nieco bardziej miękkiej – a przez to szybszej – gumy niż generacja 2021 jest jednym ze strategicznych wyzwań tego sezonu. Trend zarysowany podczas inauguracji sezonu w Magny-Cours (2-3 kwietnia) i który się potwierdził. Pod koniec pierwszego spotkania Team Lamera objął prowadzenie w klasyfikacji generalnej, wyprzedzając Auto Leclerc zespołów Asphalte i Continental Racing. Trójka to
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)