Trzy tygodnie po wzięciu udziału w 26-godzinnym wyścigu w Portimão, najdłuższym wyścigu w sezonie, wyścig Lamera Cup zatrzymał się w Walencji. Nowoczesny tor otwarty w 1999 roku: 4 km rozwoju technicznego, który nie oferuje najwyższych prędkości maksymalnych, ale którego 14 zakrętów i krótka prosta zmuszają kierowców – 86 zgłoszonych na 25 samochodów – do ciągłej koncentracji. Podczas tego spotkania o wysoką stawkę zaplanowano dwa wyścigi po 5 i 7 godzin. Rzeczywiście, we wszystkich trzech kategoriach: Elite, Pro-Am i Gentleman, żadna załoga nie zdobyła wystarczającej przewagi w mistrzostwach, aby mieć nadzieję na zdobycie tytułu przed finałem, który odbędzie się w Dijon pod koniec października. Przez dziesięć lat istnienia Lamera Cup scenariusz co roku jest mniej więcej taki sam. Ku uciesze drużyn i zawodników, którzy chcą stoczyć bitwę
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)