Na suchym torze od jednego końca do drugiego (deszcz, który dzień wcześniej zakłócał kwalifikacje, zniknął na rzecz jesiennego słońca), Lamera numer 1 tytułowego zespołu wystartowała jednak rano z 13. miejsca na starcie z powodu do Super Polaka zdenerwowanego deszczem.
Co to za różnica! W rękach Wilfrieda Merafiny samochód znalazł się na czele zaledwie po kilku okrążeniach, a później jego koledzy z zespołu wykonali równie imponujące przejazdy. Drugi dzień pierwszego porannego przedziału czasowego o godzinie 2:3.Zespół Lamera spisał się jeszcze lepiej, bez problemu wygrywając popołudniowy wyścig trwający 4 godziny i 30 minut.
I choć ta demonstracja nie budziła najmniejszych kontrowersji, to wynik zapierał dech w piersiach w przypadku pozostałych dwóch stopni podium. Niecałe 5 dziesiątych dzieliło Lamerę 65 Almy R-Tremblaye, prowadzoną w ostatnich chwilach przez Ludovica Loeula z 73 L'Auto Leclerc.- powierzonego w tym samym czasie Emmanuelowi Orgevalowi.
Na tym trudnym torze zawodnicy kategorii Elite pokazali swój talent. Ale ci, którzy weszli do Pro-Am, nie byli niegodni.
Dowodem jest zajęcie 7. miejsca w Zawodach na Toru Wyścigowym. Jeśli chodzi o najszybszych Panów, to Lamera 32 (Alma R-ID Society) uplasowała się w sumie na 15. miejscu.
Teraz czas na ostatnie spotkanie sezonu w Walencji (Hiszpania) w dniach 11 i 12 listopada.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)